StoryEditor

ČSOB nadácia zveľaďuje lavičkami Bratislavu. Pridať sa môže každý

06.10.2021, 10:15
Autor:
redred
Kampaň je od MUW Saatchi&Saatchi.

Aj vďaka finančnej podpore ČSOB nadácie pristane v hlavnom meste až 1 000 nových lavičiek. ČSOB, v spolupráci s mestom Bratislava a Metropolitným inštitútom Bratislavy, im dala možnosť byť súčasťou zmeny. Pomocou "lavičkového filtra" môžu umiestniť lavičku na nimi vybrané miesto a informáciu poslať ČSOB. Kampaň vytvorila agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Komunikácia je sústredená v online priestore, cielená predovšetkým na súčasnú generáciu, ktorá v každodennom živote využíva hravé filtre. Pomocou vytvoreného lavičkového filtra dostali Bratislavčania a Bratislavčanky možnosť ukázať, kde to novým lavičkám najviac pristane. Stačí si nájsť správnu lokalitu, umiestniť lavičku a zdieľať miesta, ktoré by potrebovali skrášliť. Používatelia sú tak aktívne zapojení do umiestňovania bratislavskej lavičky.


Na odprezentovanie aktivity bola oslovená dvojica akrobatov – dvojičky Andreas a Enrico Burik. Krkolomnými pozíciami ukázali, že pohodlne sa usadiť v hlavnom meste nie je vždy jednoduché, no s filtrom je to hračka.

archív

Súčasťou kampane sú aj limitované mikiny "Bratislava ti pristane", ktoré vznikli v spolupráci s odevnou značkou Bratiska. O jednu z nich si môžu používatelia filtra zasúťažiť na Instagrame.

Vizitka kampane
Klient: ČSOB (Bea Ertl) v spolupráci s hlavným mestom Bratislava
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Unit Directorka: Anh Doan
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director/-ka: Kristína Baňasová, Jozef Arpa
Copywriter/-ka: Tomáš Romanec, Radka Olekšáková
Account Managerka: Dominika Zachová
Social Media Managerka: Mojmíra Némethová
Réžia: Erik OslanecProdukcia: .vrizzly

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:47