Easy od Telekomu predstavila kampaň predplatných kariet s dátovými balíčkami. Obsahujú tri možnosti zakúpenia dát: Raz Giga, Vždy Giga a Vždy 2 Giga.
Komunikácia je cielená na generáciu, ktorá je „nonstop nalepená na displejoch smartfónov“. Podľa spoločnosti Telekom, keď opustia domov a dosah wifi, potrebujú dáta rovnako ako topánky. Preto sa rozhodli odprezentovať balíčky dát EASY, ako novú kolekciu SNEAKER (tenisiek). Celú kampaň zastrešuje headline Bez dát ani na krok!
Tvárou celej EASY komunikácie je Majk Spirit, ktorý na drop evente Sneakdata predstavil kolekciu dátových balíčkov. Eventu predchádzal teasing s odpočítavaním do odhalenia kolekcie a celý event aj s koncertom si mohol ktokoľvek pozrieť najmä online na facebookovej stránke EASY karty a na webstránke www.sneakdata.sk. Tá doteraz funguje ako produktové portfólio.
Komunikácia prebieha na sociálnych sieťach a dva spoty sú vysielané aj v TV.
Vizitka kampane:
Klient: Telekom
Brand strategy: Ondrej Mikuš
Agentúra: Digitask
Creative leader:Roman Roj
Art director: Tibor Ficek, Michal Hazi Hazior, Matej Homola
Copywriter: Barbor Jančová, Roman Roj
Account manager: Stanka Brezániová, Pavol Kulich