Po dosiahnutí dvoch miliárd videní mesačne na svojom Food kanále, sa Tastemade rozhodla rozšíriť. Zameria videá aj na kategóriu Home a Travel. Začiatkom mesiaca ich spustila na Facebooku a Instagrame. Spoločnosť sa zaviazala, že za nasledujúci rok poskytne divákom nových kanálov viac ako 150 hodín obsahu. Ako uviedla Digiday, platforma sa rozšíri na Youtube, Tastemade aplikácie a Apple TV.
Tastemade uviedla, že momentálne má na svojich platformách 200 miliónov divákov. Značná väčšina z nich sleduje Facebook, kde značka s uverejňovaním video-receptov začala. Oficiálna stránka Facebooku má 500 miliónov videní, pričom Youtube kanál má len dva milióny.
Kategória Home sa vo svojich začiatok zameria na prehliadky zaujímavých návrhov domácností alebo samostatných izieb, väčších spoločenských priestorov a sál. Ďalej ponúka typy na redizajn, využitie malých priestorov a množstvo ďalších užitočných rád.
Obsah obidvoch nových kanálov, bude podporovať centralizované výrobné a programovacie tímy spoločnosti.
Ako uviedol spoluzakladateľ Tastemade Steven Kydd, nové kanály zamerané na domácnosť a cestovanie boli odjakživa súčasťou plánu. Podľa jeho slov s platformou jedla začali, pretože si chceli na začiatku vybudovať kvalitnú spotrebiteľskú značku. Teraz sú pripravení posunúť sa ďalej s novými projektami.