APRSR
StoryEditor

Raňajky s Asociáciou PR agentúr mali úspešnú premiéru

26.10.2017, 11:05
Autor:
rmrm
Nový raňajkový formát na tému PR - EsPResso, prilákal až 50 účastníkov.

APRSR odštartovala nový typ stretnutí, kde sa návštevníci môžu dozvedieť o tom, čo je PR a ako funguje, čím je iné resp. unikátne voči reklamným a digitálnym kampaniam. Event je postavený na prípadových štúdiách a asociácia ho plánuje realizovať štvrťročne.

Na prvom stretnutí v kaviarni Monsters Café prezentovali traja spíkri. Moderátorkou eventu bola Katarína Remiaš, managing directorka PR agentúra 1stCLASS AGENCY: „Vieme, že priestor pre zdieľanie lokálnych PR skúseností už dlhodobo na trhu chýba, preto nás potešil veľký záujem ľudí z brandže o naše raňajky. Prvé spätné väzby sú veľmi pozitívne, takže nás to o to viac motivuje pokračovať v ďalšom rannom esPResse, ktorý plánujeme hneď po novom roku. Koncept PR raňajok je veľmi praktický, nakoľko vytvára v hektickom a vyťaženom štýle našej práce príležitosť nájsť si raz za dva-tri mesiace chvíľu čas, stretnúť sa a podebatiť, čo je nové a aktuálne, alebo si vypočuť zaujímavé case studies z PR.“ 

​Ako prvá prezentovala Alexandra Strapáková, Accout Manager Seesame, ktorá predstavila projekt Scavenger hunt v IKEA. Ten zapojením blogeriek a vlogeriek, ktoré plnili rôzne úlohy priamo v obchodnom dome, úspešne uviedol nový set-up IKEA, novinky v sortimente a tiež nový katalóg na rok 2018. Agentúra týmto projektom dosiahla 61 instastories, 150 000+ ľudí reach, 9 social media posts a 6880+ posts.

Filip Švaňa, managing director PR Konektor predstavil projekt Miléniálske leto a návrat do školy - Ako Milka zobrala „generáciu Z“ útokom. Prostredníctvom youtuberských crazy výziev, spolupráce s rádiom Europa 2 a mileniálskymi médiami, spoločne so súbežne prebiehajúcou mediálnou kampaňou z dielne agentúry Carat a cenovými akciami v obchodných reťazcoch, sa podarilo zvýšiť predaje produktov Milka Nussini, Milka Tender, a Milka Oreo medziročne o viac ako 25 %. 

Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV) vo svojej prezentácii predstavil ciele, úlohy a fungovanie združenia. A to aj v súvislosti s aktuálnou témou dvojitej kvality produktov v zahraničí a u nás. Práca s mienkotvorcami, mediálny audit či aktuálne prieskum verejnej mienky na spomínanú tému, práve to sú aktivity SZZV.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 10:25