StoryEditor

Do instore komunikácie prichádzajú novinky. Pridanou hodnotou je zážitok

09.11.2017, 07:30
Autor:
TSTS
Ukážka toho, ako by to malo v obchodoch vyzerať.

K tradičným reklamným nosičom pridávajú obchodníci zážitok a atmosféru. Vystavenie produktov na predajnej ploche dnes podporujú reálne produkty, 3D komponenty, osvetlenie aj pohyblivé efekty.

Ucelený prehľad instore komunikácie ponúkol ďalší ročník podujatia SHOWROOM POS Media Slovakia. POS Media Slovakia v spolupráci s reťazcom Tesco predstavili priamo na predajnej ploche hypermarketu Tesco Extra v bratislavskom Lamači najnovšie reklamné možnosti. Prezentáciu doplnili interaktívne ochutnávky, easy promo a sampling darčekov.

Zákazníci tradične využívajú mix instore nosičov. Najvyužívanejšie sú brány na vstupe do predajne a uličky, osvetlené nosiče, veľké podlahové nálepky, branding paliet alebo nákupného vozíka,“ sumarizuje Adam Didov, obchodný riaditeľ POS Media Slovakia.

K partnerom tohtoročného SHOWROOM-u patrili poprední retail hráči ako Karlovarské minerální vody, Nestlé, Heineken, Syráreň Bel a ďalší. „Dodávatelia aj obchodníci masívne komunikujú cenu a pozornosť zákazníka sa odvádza od benefitov. Efektívne uchopená instore komunikácia pomáha obchodníkovi vysvetliť hodnotu, ktorú zákazník kúpou získa,“ hovorí Mariana Drobulová, trade marketing manažérka spoločnosti Karlovarské minerální vody. „Dobrá instore komunikácia je kľúčom pre dobré výsledky predaja aj spokojnosti spotrebiteľov.“ 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 02:04