Stratégie a odborný garanti agentúry The Hive, PR.Konektor, Konektor Social, NMS Market Research s partnerom Mafra Slovakia organizujú sériu workshopov zameraných na mileniálov. Prinesú pohľad do ich sveta a spôsob, akým prijímajú obsah.
Prvý workshop bude venovaný mikroinfluencerom. Food blogerka Michaela Božuľka Bozsoová na konkrétnych prípadoch z praxe ukáže, ako sa dá spolupráca využiť efektívne, teda spojiť príjemné s užitočným. Tiež ponúkne rady, ako pracovať so svojou cieľovou skupinou a dosiahnuť očakávaný efekt.
Fashion blogerka a fotografka Markéta Bártová predstaví know- how zaujímavého produktového proma alebo proma pre klienta. Takisto priblíži konkrétne príklady práce s komunitou, ktorá ju sleduje.
Patrik Paulínyi, travel bloger, odprezentuje návod ako robiť to, čo máte najradšej. V jeho prípade cestovanie. Porozpráva o vhodných spôsoboch propagácie kreatívnymi a inovatívnymi riešeniami.
Témou prevedú mentori, spoluzakladatelia portálu DayByMe Igor Záhradník a Daniel Čačala. Filip Švaňa- managing director PR.Konektor, priblíži prácu v kampani Daylong. Mário Lapoš, social media consultant Konektor Social, poskytne skúsenosti zo sveta social médií. Miroslava Jarošová z The Hive ponúkne ako špecialistka na influencer marketing prospešné rady.
Miesto a čas konania:
Nobelova 34, MAFRA SLOVAKIA
15. novembra 2017 9:00
Program:
9.00-9.10 Predstavenie PR.Konektor/DayByMe
9.10-9.25 Kto sú mikroinfluenceri?
9.25-9.40 Case study s využitím mikroinfluencera – Michaela Božuľka Bozsoová
9.45-10.00 Case study s využitím mikroinfluencera – Patrik Paulínyi
10.00-10.15 coffee break
10.15-10.30 Case study s využitím mikroinfluencera – Markéta Bártová
10.30-10.45 Case study s využitím mikroinfluencera - Daylong
10.45-10.50 prestávka
10.50-12.00 kreatívna úloha – príprava kampane s mikroinfluencerom