Značka ženskej starostlivosti Bodyform minulý rok otvorila tabu tému. V reklame ukázala menštruáciu takú, aká je. Červenú. Výskum, ktorý agentúra uskutočnila minulý rok hovorí o tom, že 9 z 10 žien sa snaží svoje dni zakryť. Je to hlavne preto, že je to téma, o ktorej spoločnosť nehovorí.
Nová kampaň "Blood normal" od Abbott Mead Vickers BBDO zobrazuje ženy v období, kedy majú menštruáciu. Patrí medzi ne pár, ktorý má sex, muž kupujúci vložky aj žena, ktorej po nohách v sprche steká krv.
Minulý rok spot s krvou rozbil menštruačné tabu. Reklama ukazuje ženy, ktoré krvácajú nielen počas svojich dní, ale napríklad aj počas toho, ako športujú.
Okrem 20 sekundových TV spotov nasadených vo Veľkej Británii, bude kreatíva zobrazená na YouTube, Facebooku, Instagrame a Snapchate vo Veľkej Británii, Holandsku a severských krajinách. Navyše spoločnosť Bodyform ponúka finančnú podporu pre tých, ktorí prídu s nápadom, ako otvorene poukázať na menštruačné obdobie.