StoryEditor

Dnes je Deň darovania. A Červený nos má novú kampaň

28.11.2017, 11:30
Autor:
rmrm
Cieľom kampane na sociálnych sieťach je podporiť znalosť značky a poslania organizácie, a tiež získať nových darcov.

„Posolstvo aktuálnej kampane znie: Zdravotní klauni prinášajú smiech deťom do nemocníc, Aj v nemocnici môže byť veselo, Každý môže darovať smiech deťom v nemocniciach jednoducho, na stránke našej neziskovej organizácie,“ približuje Martina Dobšinská Novomestská, PR manažérka ČERVENÝ NOS Clowndoctors.

Spot v rámci kampane režíroval Csaba Molnár, režisér seriálu Horná dolná a viditeľný bude na YouTube a Facebooku.

„Rád som Červenému Nosu pomohol práve takýmto spôsobom. Každý má niečo, čo vie ponúknuť, ja som sa rozhodol ponúknuť svoje režisérske schopnosti. Zároveň to pre mňa bola dobrá skúsenosť. Mohol som si pri natáčaní spotu vyskúšať veci, ktoré sú pre mňa ako režiséra zaujímavé. Napríklad porozprávať príbeh v 30-sekundovom formáte. Je to iné, ako pri seriáli, v ktorom má jeden diel skoro hodinu,“ povedal Csaba Molnár.

Vizitka kampane:

Réžia: Csaba Molnár (agentúra CSB Pictures)

Scenár: Martina Madejová, ČERVENÝ NOS Clowndoctors

Protagonisti: Timea Till (sestrička Ampullka), Milan Chalmovský (doktor Karol Žinčica) a Agátka Chalmovská

01 - Modified: 2020-05-20 10:02:22 - Feat.: - Title: Zdravotní klauni sa vrátili do nemocníc cez videohovory
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 02:40