Slovenskí zákazníci dôverujú spomedzi všetkých privátnych značiek najviac značke K-Classic, ktorú každý nájde na pultoch obchodného reťazca Kaufland. V prieskume realizovanom v rámci programu Dôveryhodné značky si prvenstvo získala dva roky po sebe.
Značka K-Classic je vlajkovou loďou spoločnosti, preto jej sortiment neustále obnovujú a rozširujú. V súčasnosti zahŕňa približne 1 500 druhov tovarov, a to nielen potraviny, ale aj kozmetiku, krmivá pre zvieratá, potreby pre domácnosť aj textilný tovar.
Medzi najpredávanejšie produkty značky K-Classic podľa posledných údajov patria: trvanlivé a čerstvé mlieko, balené syry (eidam, gouda, camembert), kyslá smotana a smotana na šľahanie, polohrubá a hladká pšeničná múka a 100 % pomarančová šťava.
„Toto ocenenie je potvrdením kvality našej značky a vážime si ho o to viac, že o ňom rozhodovali naši zákazníci na základe vlastných skúseností. Neviem, či si môže obchodník priať ešte niečo viac než spokojných zákazníkov, ktorí dôverujú jeho produktom,“ uviedla Lucia Langová, vedúca oddelenia firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland.
Dôveryhodné značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Do ankety sa počas leta a jesene 2017 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí rozhodovali až v 40 kategóriách.