StoryEditor

Z továrne mesto pre ľudí. Palma odštartovala komunikáciu

03.11.2021, 11:06
Autor:
redred
Identitu a kampaň projektu má pod palcom Wiktor Leo Burnett.

Na mieste fabriky, ktorá už naplnila svoju misiu, vyrastie v areáli pôvodnej Palmy mesto pre ľudí. Jeho urbanizmus a mestskú koncepciu zastrešujú ikonickí Gehl Architects. Po transformácii Times Square na pešiu zónu či revitalizácii Christchurchu po ničivom zemetrasení spojili sily s developerom CORWIN, aby priniesli do Bratislavy prvú mestskú štvrť bez áut.

Gehlovci plánujú mesto tak, aby slúžilo ľuďom, zdvíhalo kvalitu ich života a prinášalo im možnosti výberu. Prvoradá je funkčnosť, verejné priestory a ľudská mierka, konkrétna podoba budov prichádza až potom.

"Túto filozofiu sme chceli vyjadriť aj claimom „Najprv ľudia“, ktorého znenie tvorí nielen hlavný princíp vízie Palmy, ale je aj základným kameňom celej komunikácie“, hovorí Michal Hájek, Head Marketing & PR z CORWIN-u.

Namiesto vyleštených vizualizácií je identita Palmy hravá a jednoduchá, postavená na prvkoch, ktoré vychádzajú z podstaty projektu.

„Vytvorili sme vizuálny štýl, v ktorom abstrahujeme ikonické silo a rôzne relevantné prvky mesta. Cieľom bolo, aby sme vedeli vysvetliť všetky mestské deje v jednotnej identite. Pracujeme s líniami, ktoré podnecujú k pohybu. Najlepšie k tomu pešiemu,“ hovorí grafický dizajnér Ján Zachar z WLB.

„Chceme, aby sa na Palmu tešili aj tí, ktorí sa už len z princípu netešia na nové developmenty. Aby sa tu všetci cítili vítaní, či prídu na kávu alebo rovno na celý život,“ dopĺňa copywriter Lucia Kekeňáková.

Komunikácia sa odohráva v digitálnom aj fyzickom svete. Kampaň odštartovali tri online videá, ktoré vysvetľujú filozofiu Palmy a launch webstránky. Okrem informáciách o projekte a tvorcoch si tu ľudia môžu pozrieť napríklad príbeh továrne či benefity, ktoré prinesie Palma svojmu okoliu.

Okrem nich beží v online priestore aj komunikácia na sociálnych sieťach a performance kampaň. Susedia Palmy budú do schránky pravidelne dostávať Palma magazín s novinkami.

Vizitka kampane:

Klient: CORWIN
Kreatívna agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Dominika Múdra
Creative Director: Martin Motáček
Account Director: Eva Kučerová
Account Executive: Barbora Šmidová
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Graphic Designer: Ján Zachar
Motion Designer: Martin Kyselica, Tomáš Novák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 20:25