Poisťovňa Kooperativa posilňuje svoju prezenciu v digitálnom priestore. Spúšťa digitálnu kampaň zameranú na ľudí vo veku 30-39 rokov, ktorým ponúka zvýhodnené životné poistenie Profi Komplet.
"Kampaň prebieha v online priestore, pretože oslovujeme mileniálov. Zvýhodnením produktu im chceme poslať odkaz, že je určite vhodný čas zamyslieť sa nad životným poistením. Mnohí z nich si zakladajú vlastné rodiny a životné poistenie môže byť pre nich veľmi užitočné a zároveň cenovo dostupné,“ vysvetľuje Zlatica Hartmanová, manažérka marketingovej komunikácie z poisťovne Kooperativa.
„Na pomoc si berieme svet hudobných idolov, ktorých v komunikácii nahradzujeme novými idolmi – deťmi. Staviame na miernom sentimente generácie, ktorá koncom 90-tych rokov žila aktívnym životom a dnes sa im život výrazne mení – prináša nové radosti aj zodpovednosti,“ vysvetľuje Andrej Csino, Creative & Strategy director agentúry CORE4 Advertising, ktorá ma od septembra 2021 na starosti výstavbu novej stratégie a kreatívnej komunikácie značky Kooperativa v digitále.
Kampaň je nasadená v októbri na sociálnych sieťach, v display a v PR.
Vizitka:
Klient: Kooperativa
Agentúra: CORE4 Advertising
Creative & Strategy Director: Andrej Csino
Account Manager: Natália Vargová
Copywriter: Daniel Feranec
Art Director: Viktor Karvai, Simon Brath
Animation: Anna Schaal