StoryEditor

Prvá stavebná sporiteľňa v novom koncepte predstavuje lišiaka ako experta na financovanie bývania

05.11.2021, 12:53
Autor:
redred
PSS chce posilniť expertnosť značky aj novým claimom - Bývanie sa začína u nás.

Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novou kampaňou, v ktorej predstavuje lišiaka v novej úlohe. Stáva sa z neho expert na financovanie bývania, ktorý pomáha ľuďom riešiť ich životné situácie spojené s bývaním. S novým konceptom uvádza PSS aj nový claim – Bývanie sa začína u nás. Kampaň pre PSS vytvorila kreatívna agentúra Istropolitana Ogilvy.

Animovaná postavička lišiaka sa spája so značkou PSS a jeho príbehy sprevádzajú komunikáciu banky už od roku 2005. Prvá stavebná sporiteľňa sa teraz rozhodla posunúť svoj kreatívny koncept na novú úroveň tak, aby dokázal lepšie komunikovať tému relevantných finančných produktov a  stavebného sporenia.

„Koncept by mal posilniť predovšetkým expertnosť značky PSS a jej relevanciu pri riešení aktuálnych problémov  s financovaním bývania pre všetky cieľové skupiny. Na rozdiel od predchádzajúcej komunikácie PSS je nový koncept realistický a zobrazuje konkrétne situácie, s ktorými sa ľudia v súčasnosti pri riešení bývania stretávajú. Je teda viac zo života a ľudia by sa v ňom mali ľahko nájsť. To pomôže „zreálniť“ značku PSS a viac ju zasadiť do moderného životného štýlu. Postava lišiaka zostáva základným znakom komunikácie PSS, prešiel však modernizačným faceliftom a zmenila sa jeho úloha – v novom koncepte bude vystupovať ako expert na financovanie bývania, ktorý ľuďom radí, ako riešiť problémy s bývaním prostredníctvom produktov PSS. Na nový koncept nadväzuje aj nový claim – Bývanie sa začína u nás,“ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu PSS.

Nová komunikačná kampaň, ktorá štartuje v nedeľu 7. novembra, predstaví ľudí v rôznych životných situáciách, ktoré súvisia s bývaním. Lišiak bude prostredníctvom produktu môjDOMOV ich problémy riešiť, či už potrebujú zmeniť podnájom za vlastný domov, viac priestoru pre rodinu alebo rekonštruovať kuchyňu. Okrem televíznych spotov sa s novou kampaňou ľudia môžu stretnúť v printových a onlinových médiách, v outdoore a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.
Riaditeľ úseku marketingu: Daša Matušíková
Vedúci odboru značky a reklamy: Rastislav Škerko
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner:  Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director:  Rado Olos, Peter Darovec
Art Director:  Peter Hrevuš, Kristína Cibuľová
Copywriter:  Rado Olos
Account Manager:  Patrik Stantien
Account Director:  Petra Lukáčová
Produkcia: Globe production s.r.o.
Režisér: Peter Ehrenberger
Mediálna agentúra: Initiative
Hudba: Viktor Hazard/FAT music

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:29