StoryEditor

Quatro má predvianočnú kampaň od TRIADu

16.11.2021, 07:37
Autor:
rmrm
Slovenská značka splátkového predaja v nej hovorí: „Rozdeľte si veľkú radosť na malé splátky“.

Kampaň od reklamnej agentúry TRIAD je postavená na zaujímavom vizuálnom princípe, ktorý doslova ukazuje, ako si ľudia môžu rozložiť svoje nákupy na malé splátky.

Chceli sme ľuďom pripomenúť, že vďaka Quatru od VÚB banky sa môžu z novej veci tešiť hneď teraz a platiť ju po kúskoch s nízkymi mesačnými splátkami. Tento nápad od agentúry sa nám zapáčil pre svoju jednoduchosť a vizuálnu atraktivitu. Keď vidíte tieto videá alebo vizuály s logom Quatro, takmer už nemusíte nič ďalšie hovoriť a je to jasné,” hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.

Nová kampaň má, podľa jej slov, zdôrazniť, že splátkovanie s Quatrom je stále prítomné, jednoduché, prehľadné, bezpečné a výhodou je jeho využitie ako pri online nakupovaní, tak aj v kamenných predajniach.

Súčasťou reklamnej kampane sú online formáty, TV sponzoring, OOH a rádio. Fotografom kampane je Tomáš Pospíchal a produkčne ju zastrešoval Playground13. Kampaň potrvá do konca januára 2022.

Vizitka kampane:
Klient: Quatro / VÚB Banka
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Peter Baslík, Vlado Kurek
Art Director: Adam Majko
Account Director: Martina Ivanová
Copywriter: Juraj Stehlík
Account manager: Matúš Bielik
Produkcia: Playground13
Režisér: Peter Baslík, Ďuro Darida

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:09