StoryEditor

Detská značka Bupi sa mení na rodinnú

13.12.2021, 07:50
Autor:
rmrm
Spoločnosť Palma zároveň štartuje svoj vôbec prvý e-shop a to práve pre značku Bupi.

Značka detskej kozmetiky Bupi prišla na trh s novým radom produktov a rozširuje tak svoje portfólio aj o starostlivosť o pokožku dospelých ľudí. Bupi family ponúka produkty pre ľudí, ktorých trápi citlivá či alergická pokožka. „Keďže na Bupi kozmetike odrástlo už viac generácií slovenských detí, naši prví zákazníci sú už dnes rodičmi. Mnohí z nich sa na nás obracali opakovane s otázkou, či by sme nevedeli kozmetiku vyrobiť aj pre dospelých, ktorí majú citlivú či alergickú pokožku, alebo pleť so sklonom k ekzémom. Ak má totiž dospelý človek problém s citlivosťou pokožky, je to často záležitosť na celý život. A vtedy si musí dávať extra záležať na výbere kozmetiky,“ vysvetlila motiváciu uviesť novinky aj pre dospelých Michaela Berzediová, brand manažérka pre značku Bupi, spoločnosť Palma.  

Zloženie prípravkov je navrhnuté tak, aby podporovali zdravú pokožku a jej prirodzený vývoj a regeneráciu. Tým, že sa rad Bupi family nešpecializuje výlučne na deti, vytvára sa pre značku širšia cieľová skupina. „Každá rodina, ktorá má skúsenosť s radom Bupi Baby (pre bábätká už od narodenia) alebo Bupi Kids (pre deti od troch rokov), nemusí hľadať novú značku, keď deti odrastú, ale môže sa spoľahnúť na to, čo pozná.“

Spoločnosť Palma spustila aj svoj prvý e-shop, o ktorom sa diskutovalo už dlhšiu dobu a ponúka tak zákazníkom komfortnejšiu cestu ako spoznať produkty. „V rámci retailového sveta (kamenných obchodov) sú regály s produktami obmedzené, najmä čo sa týka detskej kozmetiky, a predajný priestor sa stále zmenšuje. Zákazník tak nemal možnosť v žiadnom obchode nájsť všetky Bupi produkty na jednom mieste, čo je škoda. Dnes už túto možnosť zákazník má, keď príde na našu stránku bupishop. Tu nájde celý sortiment Bupi, a nielen to, ale i úplne najnovšie - horúce novinky, ktoré na e-shop dáme skôr ako do retailových obchodov,“ informovala o e-shope Michaela Berzediová.

Bupi family je komunikovaná najmä v online, sčasti v printoch a prostredníctvom POS materiálov v obchodoch. Kampaň bude v budúcom roku aj naďalej viditeľná hlavne v online vo forme bannerov a krátkych videí, a tiež vmieste predaja

 

01 - Modified: 2017-10-09 11:27:16 - Feat.: - Title: Detská značka Bupi rozširuje cieľovku. Zameriava sa aj na matky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 06:09