Predminulý týždeň sme sa mierne odklonili od témy piatkovej rubriky. Písali sme o koncoročných rebríčkoch, ale dnes sa vraciame k reklame. Keďže Vianoce síce skončili ale stále pretrváva medzi-sviatočná nálada, pripomeňme si vianočné reklamy, ktoré stoja za zmienku ešte raz. Vybrali sme päť, ktoré boli niečím iné.
Článok o vianočných reklamách roka sa nemôže začať inak ako reklamou od značky Lewis. Počas roka sme mohli vidieť množstvo trailerov, ako bude reklama vyzerať, až sme sa dočkali. Čo hovoríte na príšerku Moz a chlapca s menom Joe?
Štýlovú reklamu s hviezdnym obsadením mala spoločnosť H & M. Do úlohy hercov v kúzelnej rozprávka obsadila Nicky Minaj a J. Williamsa, ktorí si v mini príbehu zahrali hneď dve role. Rozprávkový spot je o tom, ako sa malé dievčatko snaží zabrániť zlému Santovi pri krádeži darčekov.
Španielska Vianočná lotéria Draw vytvorila najdlhšiu vianočnú reklamu. Alebo skôr mini film. Jej trvanie je 18 minút. Príbeh je o mimozemskej dievčine Danielle, ktoré prichádza na svet a snaží sa prispôsobiť španielskej kultúre. Nevie však rozprávať, preto nastáva viacero komplikácií.
Zaujímavú reklamu predstavila sieť supermarketov Penny. Vianočné sviatky ukázali z tej bolestivejšej stránky. A reklamou komunikovali hlavný message: „Sú Vianoce. Čas na zmierenie.“
Najkontroverznejšia sviatočná reklama je od značky Coco de Mer. S predstavením novej produktovej rady sexuálnych pomôcok nečakali a k holým zadkom a hračkám do postele pridali koledy, moriaka a stromček. Vianočná reklama ako vyšitá.