"Najskôr sa musím poďakovať mojim tímovým kolegom z BORA-hansgrohe. Dnes odviedli neskutočnú prácu, celý deň ťahali vpredu. Nebolo to jednoduché, bolo veterno a finiš technický. V pelotóne bolo veľa napätia a posledné stúpanie bolo vcelku náročné. BMC tiež odviedlo dobrú prácu pre Richieho Porta, ktorý atakoval na posledných 800 metroch. Vytvoril malú medzeru a išiel dopredu. Potom som sa rozhodol, že idem na to, ale bolo to ešte príliš ďaleko, asi 400 m do cieľa. Povedal som si, že mám ešte čas, znovu som bol v tej známej pozícii. Potom som začal špurtovať a vykopol som nohu z pedála. Myslel som, že je to ďalšia chyba, vravel som si, že čo sa to dnes deje ale išiel som vpred. Matthew ma skoro porazil, ale dal som to. Z tohto víťazstva sa naozaj teším! BORA-hansgrohe, ďakujem!" 104 484 lajkov.Instagram/petosagan
StoryEditor

Prečo máme radi Slovensko? Hlavne kvôli Saganovi

30.12.2017, 11:35
Autor:
rmrm
Goral Vodka Master zverejnila výsledky ankety „77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko“. Autorom projektu je agentúra MW Promotion.

Značka Goral Vodka Master už druhý rok pokračuje v ankete pre verejnosť s názvom 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko. Anketa o Slovensku v roku 2017 je rozdelená do siedmych kategórií. Viac ako 2 100 respondentov v nich udelilo takmer 370.000 hviezdičiek. Absolútnym víťazom sa stal Peter Sagan.

„Značka Goral Vodka Master má svoju marketingovú komunikáciu dlhodobo postavenú na atribútoch svetovej kvality a úspechoch na zahraničných trhoch. V komunikácii sa primárne zameriava na mužov vo veku nad 35 rokov. Dlhodobo sa im snaží ponúkať témy, ktoré ich majú inteligentným spôsobom autenticky zaujať, ktoré majú potenciál vyvolať následnú diskusiu, poprípade interakciu. Na inteligentnej a interaktívnej téme je postavený aj projekt 77 dôvodov, prečo mám rád Slovensko. Dôkazom je aj vysoký počet respondentov, z ktorých takmer polovica patrila do cieľového segmentu,“ približuje Martin Marko, šéf agentúry MW Promotion.

Goral Vodka Master

​V roku 2016 bolo výsledkom prvého ročníka ankety aj určenie siedmych nových divov Slovenska. Tento rok respondenti hodnotili, v jednej zo siedmych kategórií, aj sedem slovenských odtlačkov vo svete. „Kategória priamo prepája svetovo úspešnú vodku so Slovákmi, ktorí zanechali stopy svojej práce ďaleko za hranicami. Na prvom mieste sa umiestnila originálna nominácia - slovenské pracovité ruky, ktoré stavali New York aj Budapešť, reprezentované ikonickou fotografiou robotníkov sediacich na traverze newyorského mrakodrapu. Je na nej aj Slovák Gusti Popovič. Spoznáte ho podľa fľašky v ruke. Keby fotka vznikla dnes, tou fľaškou by mohla byť Goral Vodka Master, distribuovaná o.i. aj v New Yorku,“ hovorí Martin Marko.

Goral Vodka Master

​Online kampaň sprevádzajúca anketu mala tri exekúcie. Prvá bola imidžová, druhá nabádala cieľovú skupinu vyplniť dotazník a tretia oznamovala výsledky kampane. Samotná anketa prebiehala na výskumno-analytickej platforme Survey Monkey. Projekt má vlastnú web stránku a využíval vlastný ekosystém profilov na Facebooku a Instagrame. Súčasťou projektu je lead generation s cieľom následného vyživovania resp. zahrievania leadov.

Klient: Gas Familia

Značka: Goral Vodka Master 

Idea a komplexná integrovaná implementácia projektu: MW Promotion 

Management mediálneho servisu: Media and Digital Services 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 05:24