Značka Miele dáva svojmu logu nový vzhľad. Červená plocha okolo charakteristického nápisu je teraz mierne rozšírená a proporčne vyššia. Tradičná „signálna“ červená farba ustupuje temnejšiemu tónu, ktorý už niekoľko rokov formoval prezentáciu značky Miele pri predajných aktivitách. Samotná slovná ochranná známka s výrazným „M“ a naklonenou bodkou nad „i“ ostáva nezmenená.
„Vo výsledku pôsobí naše logo veľkorysejšie a exkluzívnejšie, no pritom si zachováva požadovanú kontinuitu,“ hovorí Dr. Axel Kniehl, riaditeľ marketingu a predaja skupiny Miele. Mierne odlišné proporcie dodávajú nápisu viac vzdušnosti a farebný súlad medzi logom a dizajnom predajní umožňuje, podľa slov Axela Kniehla, celkové harmonickejšie vyznenie. „Najmä pre digitálne formáty, ako sú webové stránky a aplikácie, bude použitie jednoduchšie a otvorí nové príležitosti,“ povedal Axel Kniehl.
Dizajn doterajšieho loga bol používaný takmer 20 rokov. Oficiálne sa nové logo začalo používať na prelome tohto roka. Celosvetová premena bude prebiehať postupne.