Delia otvorila svoj prvý supermarket v bratislavskom obchodnom centre Polus. Čo motivovalo maloobchodnú sieť vstúpiť na trh supermarketov?
„Po 2-ročnej skúsenosti s prevádzkovaním menších potravín v nákupnom centre Polus, kde sme nadobudli dostatočné skúsenosti o nákupných zvyklostiach našich zákazníkov v tomto centre, sme videli príležitosť aj na iný, väčší koncept, pre nás zatiaľ pilotný. Spĺňa naše očakávania a je to koncept, ktorý pri získaní vhodných lokalít plánujeme v budúcnosti rozvíjať,“ povedala pre Stratégie Adriana Janok Sokolská, PR & Marketing Manager Delia Potraviny.
Čo sa týka interiéru prvého supermarketu, podľa slov Adriany Janok Sokolskej, bol použitý rovnaký dizajn, aký sa nachádza aj v iných, menších predajniach. Prevládajú tmavšie farby s bielymi nápismi a piktogramami. „Práve modernosť dizajnu považujeme za jednu z kľúčových vecí. Ďalšou, tiež veľmi rozhodujúcou zložkou, je šírka vybraného sortimentu a jej špecifiká. V Poluse sme sa sústredili na farmárske a zdravšie výrobky. Ale hlavne na čerstvé potraviny, špeciálne pekárenskú ponuku.“
Dôležitým článkom v sortimente je časť bistro so širokým výberom obložených chlebíčkov, bagiet, domácich zákuskov, ale aj čerstvej organickej kávy, ktorú si zákazníci môžu dať v menšom kaviarenskom kútiku.