Kampaň #VidimToPodstatne zameranú na citlivejšie vnímanie potreby jedného spoločného priestoru pre život realizuje Platforma rodín, ktorá podporuje rodiny detí so zdravotným znevýhodnením a obhajuje ich práva.
„Chceme predovšetkým zvýrazniť fakt, že všetky deti môžu mať rovnakú šancu uspieť, ale my ako spoločnosť ich musíme vidieť. Musíme sa naučiť vnímať ich nesporný potenciál. Pokiaľ v ich počiatočných zlyhaniach nedokážeme vidieť kroky k budúcim úspechom, nedokážu to ani oni sami,“ hovorí Marek Smižanský z Platformy rodín detí so zdravotným znevýhodnením.
Platforma rodín spoločne hľadá cestu k začleneniu rodiča aj dieťaťa do normálneho života. Insight kampane približuje Marek Smižanský: „Na začiatku sú pre nás všetkých zlyhania prirodzenou a nevyhnutnou súčasťou učenia sa a rastu. Ale pre deti so zdravotným znevýhodnením je už len rovnaká možnosť zlyhať prvým vykročením k ich prijímaniu bez predsudkov a nálepkovania diagnózou, limitom, deficitom...
„Náš pohľad sa bude vždy sústreďovať na tú podstatnejšiu časť, a to samotný fakt, že potrebujú dostať rovnakú možnosť začleniť sa ako všetky deti. Či už v škole, v krúžkoch alebo pri športe. Komunikačný koncept dramatizuje situácie, v ktorých zdravotne znevýhodnené deti už síce sú začlenené do normálneho života, no dôležitá podstata tohto kroku ich okoliu stále uniká,“ dodáva Marek Smižanský.
Kampaň potrvá do 28.2.2022. Bude viditeľná v televízii, rádiách, printoch, online, zastávkach verejnej dopravy a zapojí aj influencerov.
Kampaň od agentúry dotcom advertising podporila Prezidentka SR na svojom InstaProfile.
Vizitka kampane:
Agentúra: dotcom advertising
Creative directors: Roj & Dvorecký
Strategy duo: Urbanec & Farkašová
Art director: Zuzana Nemkyová, Matej Havránek
Copywritter: Veronika Jančová, Jozef Plichtík
Account manager: Stanislav Pavlík, Monika Hurbanová
Produkcia: UMG production
Réžia: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík
Producent: Marek Urban
Casting: Charlie Brown
Architekt: Branislav Mihálik
Kostýmy: Katarína Šrámeková
Masky: Valéria Hajdin