StoryEditor

Platforma rodín štartuje kampaň o stieraní rozdielov #VidimToPodstatne

21.12.2021, 13:07
Autor:
rmrm
Kampaň od agentúry dotcom advertising podporila Prezidentka SR na svojom InstaProfile.

Kampaň #VidimToPodstatne zameranú na citlivejšie vnímanie potreby jedného spoločného priestoru pre život realizuje Platforma rodín, ktorá podporuje rodiny detí so zdravotným znevýhodnením a obhajuje ich práva. 

„Chceme predovšetkým zvýrazniť fakt, že všetky deti môžu mať rovnakú šancu uspieť, ale my ako spoločnosť ich musíme vidieť. Musíme sa naučiť vnímať ich nesporný potenciál. Pokiaľ v ich počiatočných zlyhaniach nedokážeme vidieť kroky k budúcim úspechom, nedokážu to ani oni sami,“ hovorí Marek Smižanský z Platformy rodín detí so zdravotným znevýhodnením. 

Platforma rodín spoločne hľadá cestu k začleneniu rodiča aj dieťaťa do normálneho života. Insight kampane približuje Marek Smižanský: „Na začiatku sú pre nás všetkých zlyhania prirodzenou a nevyhnutnou súčasťou učenia sa a rastu. Ale pre deti so zdravotným znevýhodnením je už len rovnaká možnosť zlyhať prvým vykročením k ich prijímaniu bez predsudkov a nálepkovania diagnózou, limitom, deficitom... A aby si tieto deti mohli veriť, najprv im musíme uveriť my. Rodičia, učitelia, celá spoločnosť.“

„Náš pohľad sa bude vždy sústreďovať na tú podstatnejšiu časť, a to samotný fakt, že potrebujú dostať rovnakú možnosť začleniť sa ako všetky deti. Či už v škole, v krúžkoch alebo pri športe. Komunikačný koncept dramatizuje situácie, v ktorých zdravotne znevýhodnené deti už síce sú začlenené do normálneho života, no dôležitá podstata tohto kroku ich okoliu stále uniká,“ dodáva Marek Smižanský.

Kampaň potrvá do 28.2.2022. Bude viditeľná v televízii, rádiách, printoch, online, zastávkach verejnej dopravy a zapojí aj influencerov. 

Kampaň od agentúry dotcom advertising podporila Prezidentka SR na svojom InstaProfile.​ Platforma rodín

​Vizitka kampane:

Agentúra: dotcom advertising
Creative directors: Roj & Dvorecký

Strategy duo: Urbanec & Farkašová

Art director: Zuzana Nemkyová, Matej Havránek 

Copywritter: Veronika Jančová, Jozef Plichtík 

Account manager: Stanislav Pavlík, Monika Hurbanová

Produkcia: UMG production

Réžia: Dano Dekan

Kamera: Martin Chlpík

Producent: Marek Urban

Casting: Charlie Brown

Architekt: Branislav Mihálik

Kostýmy: Katarína Šrámeková

Masky: Valéria Hajdin

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 12:36