Približne tretina opýtaných povedala rezolútne NIE! kúpe auta cez internet, a to aj za predpokladu, že by si ho mohli predtým vyskúšať. Zaujímavý je vyšší podiel žien, ktoré nákup auta online úplne odmietajú. Naopak, nie je prekvapením, že najmenší podiel „odmietačov“ je v najmladšej vekovej skupine 18 – 29 rokov. V tejto vzorke dokonca mierne prevláda názor, že by si auto kúpili bez problémov online, nad úplne odmietavým postojom.
Postoj ku kúpe auta online je jednou z mnohých tém, ktoré skúmala agentúra 2muse v unikátnom prieskume o správaní a postojoch slovenských spotrebiteľov. Prieskum bol vytvorený pre reklamnú agentúru MullenLowe GGK, ktorá na jeho základe pripravila druhý ročník marketingového kvízu MarkeKing.
Vzhľadom na exkluzivitu prieskumu nikto dopredu nepozná správne odpovede a ani sa nedajú vygoogliť. Tento ročník MarkeKingu bude výhradne o marketingovej intuícii! Ak máte záujem, otestujte svoju intuíciu.
Čaká vás 10 otázok, ktoré dôkladne preveria vašu intuíciu z oblasti marketingu a reklamy... a trošku aj znalosť slovenskej spoločnosti.
Každý, kto sa zapojí, bude v žrebovaní o úplne fantastické ceny:
- kurz na DIGITÁLNEJ UNIVERZITE podľa vlastného výberu
- odborná literatúra z oblasti marketingu a reklamy
- predplatné časopisu Stratégie
- Premium predplatné Refresher
- merch MarkeKing
Spustenie druhého ročníka MarkeKingu je symbolickým ukončením úspešného roku agentúry MullenLowe GGK. Agentúra získala 8 nových klientov, rozšírila sa o 15 nových ľudí a štruktúra agentúry sa obohatila o novú digitálnu divíziu PROFERO.