StoryEditor

Nepatria k nosným prvkom v marketingových komunikáciách, ale vedia ju osviežiť

22.02.2018, 09:37
Autor:
(pš)(pš)pzpz
Pozrite si digitálne „fičúrky“ slovenských agentúr.

Prinášame vám ukážku netradičných prvkov v online komunikácii, ktoré v kampaniach využili naše agentúry.

BOTOGRAF, DVORNÝ FOTOGRAF NA KAŽDEJ PÁRTY

Agentúra Elite Solutions sa rozhodla vystúpiť z davu a vyťažiť z technológie chatbotov. Vytvorili chatbota, ktorý oživí každý večierok. Ak je botograf dostupný na párty, návštevníci mu môžu napísať, botograf s nimi vedie plynulú konverzáciu, vtipne odpovedá správami či GIF-mi a zabáva používateľa. Jadro jeho funkcionality je okamžité vyhotovenie fotografie s nastaviteľným obrandovaním z akéhokoľvek obrázka, ktorý mu používateľ zašle. Návštevníci si tak odnesú offline spomienku na nezabudnuteľný večer.

Archív

STLAČ A UVIDÍŠ...

Agentúra Socialists ako prvá využila pre svojich klientov Zlatú studňuZlatý bažant nový formát Live Photos. Počas Vianoc im vytvorila mini kampaň na sociálnych sieťach, ktorá vás nabádala Prilož prst a želaj si niečo, alebo: Priložte prst a objavte dotyk kvetov, ako to bolo v prípade Zlatej studne. Live photos takto rozšírili ďalšie možnosti komunikácie na Facebooku.

facebook

​ŠIKOVNE VYUŽITÁ HRA VO FACEBOOK MESSENGERI

Slovenská sporiteľňa ako dlhoročný partner Slovenského futbalového zväzu sa rozhodla pre netradičnú súťaž o lístky a zájazd na kvalifikačný zápas slovenskej reprezentácie. Využila na to skrytú hru vo Facebook Messengeri. „Poraz ma v žonglovaní cez Messenger a vyhraj lístky na futbal,“ tak znela jednoduchá výzva reprezentanta SR Mareka Hamšíka v gamifikačnej kampani z dielne Zaraguzy. Princíp hry bol pritom jednoduchý. Stačilo banke poslať správu s emoji futbalovej lopty, kliknúť na ňu, a v tom sa užívateľovi spustila tajná hra, v ktorej musel žonglovať. Tí s najrýchlejšími prstami a so skóre vyšším než 101 bodov sa automaticky dostali do hry o dva lístky na kľúčový zápas slovenskej reprezentácie proti Škótsku. Výzva od legendárneho futbalistu okamžite pobláznila fanúšikov. Za necelý týždeň sa do nej zapojilo viac ako 2 000 ľudí, ktorí banke odoslali už vyše 6 500 emoji lôpt a odohrali desiatky tisíc hier.

Z YOUTUBE ROVNO NA STORIES

Z obyčajnej reklamy pred videom agentúra TRIAD šikovným hackom vytvorila Instagram a Facebook stories, v ktorých ľudia mohli vyhrať smartfóny. Ako to fungovalo? Vo videu, v ktorom sa premávali dva O2 uškatce, bol schovaný frame so špeciálnym kódom. Výherný frame bol v každej piatej sekunde, trikrát po sebe v pätnásť- sekundových stories. Používatelia ho potom museli zadať na microsite a boli zaradení do súťaže. „Takýmto spôsobom sme ľudí zasiahli interaktívnou zábavkou na mieste, kde by to nečakali. Na tom istom princípe sme vytvorili aj interaktívny YouTube preroll,“ vysvetľuje Martin Luther, social media brand manager TRIADu. „A namiesto preskočenia si tak v prerolle ľudia poriadne zaplávali.“

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 10:07