O2 prichádza s netradičnou náborovou kampaňou. V spote predstavuje každodenný firemný život v neobvyklom svetle, a to očami reálnych paní upratovačiek, ktoré sa dennodenne stretávajú so zamestnancami, a preto vedia život vo firme zhodnotiť objektívne a nezúčastnene, pričom mu zároveň dodávajú autentickosť. Počas rozprávania predstavia pracovné prostredie firmy, ale aj benefity, akými sú napríklad práca z domu, flexibilný pracovný čas, preplácanie PN, školenia či platené voľno nad rámec dovolenky vo forme O2 Prázdnin.
„Chceli sme ľuďom ukázať, že nie sme len dynamický a férový operátor, ale aj moderná spoločnosť a perspektívny zamestnávateľ. Vyznačujeme sa unikátnou firemnou kultúrou, v rámci ktorej si napríklad všetci tykáme, dokonca aj s generálnym riaditeľom. Vzťahy na pracovisku sú aj vďaka tomu veľmi otvorené a priateľské,“ hovorí Mária Rapanová, riaditeľka ľudských zdrojov O2 a dodáva: „Otvorená firemná kultúra nám umožňuje poskytovať našim zamestnancom benefity založené na úplnej dôvere. Medzi najobľúbenejšie patria napríklad O2 Prázdniny, platené voľno nad rámec zákona. Už v prvom roku využila túto možnosť takmer tretina našich zamestnancov, priemerný počet čerpaných dní nad rámec dovolenky bol 3,3. Máme však aj prípady dlhodobejšieho využívania tohto benefitu kvôli vážnemu ochoreniu alebo situácii v rodine. Možnosť čerpať O2 Prázdniny nám vtedy príde úplne prirodzená.“
Video, ktoré pripravila agentúra Oliver Agency, sa bude objavovať hlavne na kariérnych portáloch, či sociálnych sieťach, ale aj na kariérnom webe O2.
Vizitka kampane:
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Jakub Reken
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Client service director: Tina Bineva
Account manager: Michaela Ostricová
Produkcia: JOJ PRODUCTION s.r.o.
Réžia: Kristína Herczegová