StoryEditor

Aké výzvy priniesol rok 2021 pre banky?

24.12.2021, 08:00
Autor:
rmrm
Rok 2021 hodnotíme očami zástupcov bánk.

Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov? Priniesli sme výzvy zástupcov automobilových značiek, a postupne budeme pokračovať s e-commerce biznisom, alko segmentom, poisťovňami, zdravotnými poisťovňami či mobilnými operátormi. Tentokrát pokračujeme bankami. Čo bolo pre ich zástupcov najväčšou výzvou v tomto roku?

Tatra banka
Milada Halová
riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek
Tatra banka a Raiffeisen banka

Veľmi flexibilne sme sa zomkli okolo priorít – aj nepopulárnych vecí, ako napríklad disciplína v oblasti šetrenia nákladov, odklady splátok a reštrukturalizácie úverov s cieľom pomôcť našim klientom i ekonomike. Končil sa nám úspešne náš päťročný strategický cyklus 2015 – 2020, a nastavili sme si ďalšie smerovanie do roku 2025, taktickú roadmapu na jeden rok namiesto na dva roky, čo sa v takej neistejšej situácii hodí. Naším najväčším challengeom a radosťou sa stáva výnimočná klientska skúsenosť, radi by sme prinášali inovácie s výnimočným klientskym zážitkom. Náš brand promise – Innovation leadership obohacujeme o strategický focus na customer experience.

...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:36