Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov? Priniesli sme výzvy zástupcov automobilových značiek, a postupne budeme pokračovať s e-commerce biznisom, alko segmentom, poisťovňami, zdravotnými poisťovňami či mobilnými operátormi. Tentokrát pokračujeme bankami. Čo bolo pre ich zástupcov najväčšou výzvou v tomto roku?
|
Milada Halová riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka |
Veľmi flexibilne sme sa zomkli okolo priorít – aj nepopulárnych vecí, ako napríklad disciplína v oblasti šetrenia nákladov, odklady splátok a reštrukturalizácie úverov s cieľom pomôcť našim klientom i ekonomike. Končil sa nám úspešne náš päťročný strategický cyklus 2015 – 2020, a nastavili sme si ďalšie smerovanie do roku 2025, taktickú roadmapu na jeden rok namiesto na dva roky, čo sa v takej neistejšej situácii hodí. Naším najväčším challengeom a radosťou sa stáva výnimočná klientska skúsenosť, radi by sme prinášali inovácie s výnimočným klientskym zážitkom. Náš brand promise – Innovation leadership obohacujeme o strategický focus na customer experience.
|
Zostáva vám 85% na dočítanie.