StoryEditor

Pozrite sa do detskej izby počas vojny. Pomocou virtuálnej reality

14.03.2018, 16:14
Autor:
pzpz
S nápadom prišiel Červený kríž.

Medzinárodný výbor Červeného kríža prišiel s nápadom ukázať ľuďom dianie v detskej izbe vo vojnovej oblasti. Pomocou virtuálnej a rozšírenej reality umožňuje intenzívny pocit vojnového prostredia.

Adweek

​Kampaň sa volá „Enter the room“ a ukazuje dievčenskú detskú izbu v pokoji a počas vojny. Kontrastom je použitý zvuk, zmena farieb a kontrastov medzi vojnou a reálnym časom.

Zvláštne precítenie vo vás video vzbudí aj bez toho, aby bola ukázaná ľudská bytosť, prípadne dievčatko. Dvere, ktorými vstupujete do VR a AR sú prechodom z bezpečného, známeho prostredia do neuveriteľne detailného a rozrušujúceho virtuálneho sveta.

Režisér kampane Vincent Vella hovorí o tom, ako sa bojiská vo vojnových oblastiach presúvajú z polí a hôr do obytných oblastí, čo je pre ľudí nebezpečnejšie ešte viac. Preto sa snaží kampaňou ukázať, aké je to zažiť vojnu doma, alebo konkrétne v detskej izbe. Vtedy sa mení vaše safe place na bojové pole. 

Chceme, aby si ľudia uvedomili, že môžu konať a podporiť projekty organizácií, ako je Červený kríž. Chceme, aby pochopili, že aktivity mimovládnych organizácií na mieste zachránia ľudí, ktorí sa nachádzajú v takejto situácii - uväznení vo vlastnom dome bez prístupu k lekárskej starostlivosti alebo jedlu," dopĺňa Vella pre Adweek.

Adweek Adweek

​Kampaň zastrešila francúzska agentúra Nedd. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. september 2024 20:17