StoryEditor

Z ulice do fotobanky. Nová kampaň Getty Image ukazuje bezdomovcov inak ako ich vidíme my

27.03.2018, 13:02
Autor:
pzpz
Spoločnosť mala minulý rok jednu z najkreatívnejších kampaní.

Archívna fotobanka Getty Image prichádza s novou kampaňou. V spolupráci s nemeckým pouličným magazínom FiftyFifty, ktorý predávajú bezdomovci, poukazuje na to, ako sú ľudia vnímaní podľa spoločenského postavenia. Vizáž a postavenie majú veľký dosah na to, ako sa na ľudí vo všeobecnosti pozeráme.  

Do kampane Repicturing Homeless oslovili ľudí bez domova, aby sa stali tvárami fotiek, ktoré predstavujú jednotlivé povolania. Výborne využili ich výzor a našili na to povolanie, ktoré sa k nim hodí najlepšie. Jednoducho bezdomovcov premenili na osobnosti, ktoré vyzerajú ako ambiciózni upravení ľudia.

Fotografie boli priradené do databázy obrázkov a samostatne označené. Ďalej distribuované viacerým veľkým spoločnostiam, aby pomohli týmto ľuďom získať pracovnú pozíciu a tým druhú šancu na život.

Paul Foster z Getty Image vo videu hovorí o tom, že sa snažia napraviť reputáciu bezdomovcov a zaručiť ich zaradenie do bežného života.

Minuloročná kampaň Endless Possibilities dostala niekoľko ocenení a portál Gunn Report ju zaradil do top päť najkreatívnejších kampaní roka. Podstatou bolo z databázy miliónov obrázkov pomocou koláží vytvoriť podobu štyroch známych osobností: Angely Merkelovej, princa Charlesa, pápeža Františka a Dalajlámu.

01 - Modified: 2018-03-29 10:18:25 - Feat.: 0 - Title: HBO uvedie seriál o únose talianskou mafiou 'Ndrangheta
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 10:23