Petržalská tržnica
StoryEditor

Otvorili Petržalskú tržnicu. Pozrite sa, ako to tam vyzerá

06.04.2018, 13:02
Autor:
rmrm
Moderná mestská tržnica v Petržalke dlho chýbala. Sľubuje to najlepšie z dvorov, lúk a hájov.

Novootvorená Petržalská tržnica, ktorá vznikla v budove nákupného centra na Bratskej ulici v Petržalke, dnes privítala svojich prvých návštevníkov.

Na rozlohe 4 931 m2 na návštevníkov čaká novovybudovaná trhová zóna so 16 stánkami, ktoré ponúkajú sezónnu zeleninu, strukoviny a bylinky, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, štyri prevádzky so službami a supermarket Kraj.

„Sme pyšní na to, že sa nám do projektu Petržalskej tržnice podarilo prilákať slovenských farmárov-prvovýrobcov,“ povedala Katarína Lešková, projektová manažérka Petržalskej tržnice. Okrem výrobkov od slovenských dodávateľov sú v ponuke aj produkty svetových regiónov – napríklad originálne šunky, syry či nakladané olivy z Talianska.

​​​V novej tržnici návštevníci nájdu aj kvetinárstvo, drogériu, či potreby pre domácich miláčikov, v blízkej budúcnosti aj nechtové štúdio, lekáreň a piváreň.

​„Súčasťou Petržalskej tržnice je aj detský kútik, ktorý pre najmenších pripravuje tvorivé dielničky či divadielko, a tak si tu drobci i dospelí môžu spoločne oddýchnuť, a zároveň ochutnať zdravé dobroty – raw koláče a bio detské výživy,“ hovorí Katarína Lešková.

Lineárny trhový priestor a špecializované predajne podporujú atmosféru typickej tržnice s otvoreným vstupom do nového moderného konceptu supermarketu Kraj. Tu zákazníci nakúpia okrem bežných potravín aj výrobky od regionálnych dodávateľov, napríklad koláče od známej bratislavskej pekárne Fertucha, čokolády Chocomaze alebo tradičné výrobky z mäsiarstva Bognár. Ponuku KRAJ dopĺňa aj široký výber bio, dia, vegetariánskeho, vegánskeho a eko sortimentu, ako aj výrobky bez lepku či laktózy.

Za vizuálnou identitou Petržalskej tržnice stojí reklamná agentúra TRIAD, ktorá má okrem identity  vo svojich rukách aj ATL a BTL komunikáciu. Predajcovia sa vám predstavia napríklad aj prostredníctvom online vizitiek na socilnych sieťach Facebook, Instagram a YouTube a aj vďaka nim si ľudia budú môcť predstaviť čo môžu v tržnici očakávať. 

Petržalka má svoje špecifiká ako farebné paneláky či vlastné autobusové linky. Je to samostatné mesto v meste, aké na Slovensku nemá obdobu. Keď sme si popritom uvedomili, že ju tvoria časti ako Dvory, Lúky a Háje, mali sme jasnú predstavu o tom, ako predstaviť Petržalskú tržnicu ako miesto, kde ľudia nájdu potraviny od našich lokálnych farmárov v príjemnej a priateľskej atmosfére Petržalky,“ uviedol stratég a media planner TRIADu Ján Papač.   

​Petržalská tržnice bola vytvorená na základe rozsiahleho prieskumu realizovaného v septembri 2016 a korešponduje s konkrétnymi požiadavkami miestnych obyvateľov.  Pri budove novej Petržalskej tržnice sa nachádza parkovisko s kapacitou 139 miest.

Prehľad existujúcich a pripravovaných prevádzok:
Petržalská kaviareň
101 Drogerie
Palacinky Helenka
Z farmy
NoBell pivný svet
Filip´s
U Ronyho
Hummus a Couscous Bar
Naturálka
MyFish
Kraj
Petržalská lekáreň
U Farmára
Mamma Mia
Bottle shop
Kvety Amaryllis
Chovateľské potreby u Marcela
Detský klub Sasanka
Športovisko Tribe
Antikvariát Olejar Books
Star Nails nechtové štúdio

Vizitka kampane

Reklamná agentura: TRIAD Advertising
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Strategist & media planner: Ján Papač
Copywriter: Roman Hríbik, Pavol Paulenda
Creative Director: Peter Baslík
Art Director: Tomáš Rybár, Tomáš Pospíchal
Account Manager: Lili Sisková, Miroslava Brindová
Programmer: Alena Červeňanská, Filip Barta
Social media brand manager: Katarína Paľová, Katarína Šebová


 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:30