Značky SLOVAKIA sú partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja a Slovenskej hokejovej reprezentácie SR „A“ mužstva pri príležitosti blížiacich sa Majstrovstiev sveta v hokeji v Dánsku, ale aj tých budúcoročných, ktoré sa uskutočnia doma na Slovensku.
Slovakia Chips pri tejto príležitosti predstavuje limitovanú edíciu obalov, na ktorých sú vyobrazení štyria známi slovenskí hráči, keďže slaný snack k hokeju a fandeniu jednoznačne patrí. Na tradičných slaných Slovakia Chips nájdete slovenskú brankársku legendu Jána Lašáka, na príchuti slanina útočníka Tomáša Surového, na smotanových útočníka Milana Bartoviča, a na rovnako obľúbených paprikových je tvár útočníka Libora Hudáčka.
„Hlavná myšlienka komunikácie vychádza zo skutočnosti, že obidva národy Slováci aj Česi sú milovníci hokeja, a ten je športom číslo jeden. Hokej si užívame z pohodlia domova, v pohostinstvách či na štadiónoch. Jedno je ale vždy rovnaké, láska k hokeju v nás prebúdza spolupatričnosť, silné emócie i národnú hrdosť. Hodnoty, ktoré sú charakteristické pre obe naše značky,” uviedol Ondřej Široký, marketingový manažér za obidve krajiny Intersnack.
V rámci partnerstva bude môcť značka Slovakia využívať logo Slovenskej hokejovej reprezentácie, komunikovať svoje logo na mantineloch zimných štadiónov, bude súčasťou televíznych prenosov zápasov slovenskej reprezentácie so svojimi sponzorskými odkazmi, a na TV kocke priamo v aréne zápasov reprezentácie.
Zaujímavosťou bude aj súťaž o zájazd na Majstrovstvá sveta v hokeji v Dánsku. Fanúšikovia si tak vďaka produktom SLOVAKIA budú môcť užiť hokejový sviatok skutočne naplno, keďže fenomén fandenia je blízky všetkým vekovým kategóriám vo všetkých kútoch našej krajiny.
TV SPOT
- za výrobou a scenárom TV spotu k MS 2018 je česká agentúra AdHackers;
- spot nadväzuje na sériu spotov s Jirkom Mádlom a slovenskou herečkou Kristínou Svarinskou;
- natáčania sa zúčastnilo približne 100 ľudí, natáčalo sa na hokejových štadiónoch, zapojili sa profesionálni hráči, hokejové akcie sa natáčali s dronom. V spote si zahrali aj českí a slovenskí fanúšikovia;
- nasadené sú tri verzie spotov odlišujúce sa stopážou
- spot bude nasadený v ČR a SR v apríli a máji 2018