Legendárny herec Bruce Willis sa objavil vo filmových klasikách Pulp Fiction, Smrtonosná pasca či Armagedon.
Po uvedení jeho najnovšieho filmu Death Wish, prichádza jeho meno v spojení ešte s ďalším energickým vizuálom. Bruce Willis len nedávno potvrdil pokračovanie nezameniteľnej Smrtonosnej pasce a okrem iného oznámil aj svoju spoluprácu s drinkom HELL ENERGY DRINK.
"HELL ENERGY predstavuje dynamickú energiu, silu a kvalitu. Potrebovali sme niekoho, kto sa stotožňuje s týmito hodnotami. Keď sme začali plánovať projekty, potrebovali sme tvár, ktorá je známa po celom svete a jeho meno je rovnako ako HELL ENERGY zárukou najvyššej kvality. Bruce Willis vyhral na plnej čiare, nie je to len herec, je to už legenda”, hovorí Péter Pantl, marketingový riaditeľ spoločnosti HELL ENERGY. Energetický drink s tvárou hollywoodskeho herca, uzrie tak 50 krajín, oddnes sa ráta medzi ne aj samotné Slovensko.
Myšlienka samotného spotu je koncipovaná na základe hercovho celoživotného brandu. Nesmrteľný, akčný hrdina je ocitne v pochmúrnom centre, kde ho energicky zachráni HELL ENERGY. Hviezda je tak vsadená do svojho prirodzeného hereckého prostredia ako býva bežne v jeho trileroch, v centre. Pričom samotný spot zaostáva za predchádzajúcimi stereotypmi energetických nápojov, ako sú rýchle autá, rýchlosť alebo ľudia, ktorí sa zúčastňujú párty.
Reklama sa nakrúcala v New Yorku s najlepším produkčným štábom začiatkom tohto roka.
HELL ENERGY
100% maďarský výrobca energetických nápojov, je v súčasnosti prítomný v takmer 50 krajinách a vyrába 4,5 miliónov plechoviek nealkoholických nápojov denne v závode v Szikszó.
Vďaka špičkovej výrobnej vybavenosti, neuveriteľnej výrobnej kapacite a inovatívnym medzníkom, spoločnosť HELL dokázala vytvoriť svoj vlastný úspech za posledných 10 rokov a dnes sa považuje za jednu z najväčších svetových značiek energetických nápojov.