Black Fox je najnovší produkt z dielne lídra na trhu s liehovinami - STOCK Slovensko, s.r.o. Ide o svieži bylinný likér s kvapkou pomaranča, ktorý svojím dizajnom, chuťou a komunikáciou zabojuje o cieľovú skupinu - “First Jobbers”.
Klient sa vo výberovom konaní rozhodol pre agentúru Elite Solutions, ktorá bude pracovať na uvedení novinky na slovenský trh a dlhodobom budovaní značky v digitálnom prostredí.
„Našim cieľom je prinášať tie najlepšie produkty, ktoré nielen budú vynikajúco chutiť a vyzerať, ale i aktívne komunikujú so svojimi spotrebiteľmi. Práve online prostredie je každodennou súčasťou cieľovej skupiny, ktorú chceme oslovovať. Pevne veríme, že práve Elite Solutions sa dokáže dokonale zhostiť tejto úlohy a vytvoriť kreatívnu a interaktívnu komunikáciu značky Black Fox,” povedal k výberovému konaniu Ján Hybský, Marketingový riaditeľ STOCK Slovensko, s.r.o.
Marián Hlinka, Client Service Director Elite doplnil: „Veľmi sa tešíme, že sme svojimi návrhmi klienta zaujali a napokon je z toho spolupráca, na ktorú sa veľmi tešíme. V značke BlackFox vidíme veľký potenciál, ktorý sa budeme snažiť rozvíjať a vyťažiť z neho čo najviac. Kolegovci si nového klienta tiež pochvaľujú a nevynechajú žiadne testovanie.”
Výberového konania sa zúčastnili tri agentúry. Spolupráca STOCK Slovensko, s.r.o. a Elite Solutions začala od apríla so zmluvou na 1 rok.