Agentúra SCR interactive pripravila pre OTP Banku ďalší TV spot, ktorým pokračuje v koncepte „Malomestské divadlo“. Jeho hlavným hrdinom sa stal okrem herca Martina Náhalku zabetónovaný záhradný trpaslík. Celý dej spotu sa opäť odohráva na javisku a v hľadisku ochotníckeho divadla.
„Našou úlohou bolo komunikovať primárny benefit produktu, ktorým je 5-ročná fixácia a tiež sekundárny benefit, ktorým je nízky úrok,“ vysvetľuje senior copywriter Igor Petrikovič. Ako ďalej dopĺňa, „fixáciu v spote symbolizuje betónovanie a nízke – čiže trpasličie splátky, zasa záhradný trpaslík. Okolo toho sa točí aj vtipná zápletka.“
Súčasťou novej kampane sú tiež POS materiály, rozhlasový spot a online.
Vizitka kampane
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický
Copywriter: Igor Petrikovič
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Juraj Johanides
Mediálna agentúra: Café Communications