StoryEditor

OTP Banka má novú reklamu. Zabetónuje v nej záhradného trpaslíka

09.05.2018, 17:22
Autor:
TSTS
O kreatívu sa postarala agentúra SCR interactive.

Agentúra SCR interactive pripravila pre OTP Banku ďalší TV spot, ktorým pokračuje v koncepte „Malomestské divadlo“. Jeho hlavným hrdinom sa stal okrem herca Martina Náhalku zabetónovaný záhradný trpaslík. Celý dej spotu sa opäť odohráva na javisku a v hľadisku ochotníckeho divadla.

„Našou úlohou bolo komunikovať primárny benefit produktu, ktorým je 5-ročná fixácia a tiež sekundárny benefit, ktorým je nízky úrok,“ vysvetľuje senior copywriter Igor Petrikovič. Ako ďalej dopĺňa, „fixáciu v spote symbolizuje betónovanie a nízke – čiže trpasličie splátky, zasa záhradný trpaslík. Okolo toho sa točí aj vtipná zápletka.“ 

Súčasťou novej kampane sú tiež POS materiály, rozhlasový spot a online.

Vizitka kampane

Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický
Copywriter: Igor Petrikovič
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Juraj Johanides
Mediálna agentúra: Café Communications

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 08:47