Spoločnosť Coca-Cola prináša na Slovensko novú značku prémiovej vody GLACÉAU smartwater. Značku po prvýkrát predstavili v roku 2006 v USA. Odtiaľ sa táto značka rozšírila na ďalšie trhy, vrátane Veľkej Británie, kde bola predstavená pred štyrmi rokmi.
GLACÉAU smartwater vzniká premenou prírodnej minerálnej vody na paru, jej kondenzáciou a obohatením o minerály, ktoré jej dodávajú jedinečnú, čistú a sviežu chuť. Jej ambasádorkou je Jeniffer Aniston a na slovenskom trhu ju doplní Matej Sajfa Cifra.
S uvedením GLACÉAU smartwater na slovenský trh spúšťa Coca-Cola intenzívnu komunikačnú kampaň, ktorá sa objaví v outdoore, online, printe a v predajniach. Nebude chýbať ani PR podpora a komunikácia značky na sociálnych sieťach. Kreatívnu a digitálnu komunikáciu zaisťuje Mayer/McCann-Erickson Bratislava, nákup médií agentúra Starcom.
„Uvedením GLACÉAU smartwater na slovenský trh by sme radi nadviazali na úspechy, ktoré značka zbiera na iných trhoch vo svete. Neustále rozširujeme naše portfólio, aby sme dokázali uspokojiť aj tých najnáročnejších. Nová smartwater ponúkne štýlové osvieženie pre všetkých, ktorí sledujú trendy a vyznávajú zdravý životný štýl,“ hovorí Michal Blaško, marketingový riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.
Okrem Slovenska bude teraz uvedená aj v Česku, Rakúsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Srbsku a Rusku. Spoločnosť Coca-Cola verí, že sa stane hitom medzi prémiovými značkami vôd po celej Európe. GLACÉAU smartwater bude v predaji začiatkom mája a bude dostupná v dvoch baleniach s objemom 600 ml a 1,1 litra.