Od januára prebieha zaujímavá kampaň z dielne agentúry Elite Solutions. S O2 Extra výhodami spustili výzvu Fit za 100 dní. Cieľom bolo motivovať ľudí k cvičeniu, zdravšiemu životnému štýlu a využitiu ponúk z Extra výhod. Do kampane zapojili vtedy ešte bacuľatého Sama Trnku, ktorý postupne výrazne chudol.
Takto to prebiehalo a takýto je výsledok. Pozrite si case video.
Čo na kampaň hovorí klient sme sa opýtali Soni Neuschl, Marketing manager for retention and loyalty, O2: „Fit za 100 dní bolo pre nás ideálnym riešením spojenia partnerských benefitov s netradičnou komunikáciou. Teleshopping - ale krajší, lepší, zábavnejší a efektívnejší. Bez zveľaďovania produktov. Primárne sme O2 zákazníkov chceli pobaviť, čo sa nám vďaka Samovi Trnkovi podarilo. Celý koncept nadľahčil a veľmi pekne motivoval našich zákazníkov sa nielen zaujímať o O2 Extra výhody, ale zároveň si aj aj pocvičiť alebo pochudnúť so Samom. Z nášho pohľadu je to jedna z najúspešnejších kampaní na Extra výhodách, čo sa týka viditeľnosti ale aj využiteľnosti ponúk. Samkovi sa podarilo schudnúť 10 kíl a zároveň sa inšpirovali aj naši kolegovia v O2."
„Výzvu Fit za 100 dní som veľmi uvítal. Chudol som aj predtým, ale pomaly a bez odborného vedenia. Takto som mal možnosť rozprávať sa s titulovanými odborníkmi na výživu a pohyb. Tí mi povedali, že jem ako idiot a hýbem sa ako kalika. Tieto cenné poznatky som v priebehu výzvy premenil na pomerne úspešný príbeh – krvný tlak i obraz mám vzorové, všetko oblečenie mi je veľké a minule sa mi podarilo urobiť zhyb. Jeden, ale po dvadsiatich rokoch!" povedal pre Stratégie o kampani Samo Trnka.
Vizitka kampane:
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Elite Solutions
Strategy director: Peter Šurín
Copywriter: Slavomír Artim, Samo Trnka
Art director: Andrej Valko
Režisér: Lukáš Kodoň
Account manager: Valéria Rotterová
Account director: Marián Hlinka