Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov? Priniesli sme výzvy zástupcov automobilových značiek, bánk a e-commerce biznisu, pokračovať budeme alko segmentom, zdravotnými poisťovňami či mobilnými operátormi. Tentokrát prinášame pohľad poisťovní. Čo bolo pre ich zástupcov najväčšou výzvou v tomto roku?
|
Jana Hajdu riaditeľka úseku marketingu a komunikácie Poisťovňa Generali |
Najväčšou výzvou tohto roka bola pre nás najmä interná komunikácia, a to z dvoch hľadísk – jednak vyrovnanie sa s takzvaným novým normálom a nastavenie pravidiel nášho fungovania v covidovej dobe, a druhou komunikačnou výzvou pre nás tento rok bolo a stále je prepájanie našich spoločností v Česku a na Slovensku.
|
Zostáva vám 85% na dočítanie.