foto Zuzana Halvoníková
StoryEditor

Efektivita kampaní? Náš marketingový nástroj získa dáta, hovorí Janka Krištof

23.05.2018, 15:20
Autor:
hrnhrn
Klientovi prináša nová platforma konkrétne údaje o odozve použitých nástrojov v reklame.

Marketingové náklady sú jedným z najdôležitejších aspektov všetkých firiem. Janka Krištof so svojou spoločnosťou Evis Solutions priniesla na slovenský minulý rok novinku - marketingový nástroj c-all, ktorým sa môže zmerať účinnosť reklamy cez spätné telefonické konverzie.

  • Vaša spoločnosť Evis Solutions prináša netradičné riešenia pre firmy poskytujúce služby a produkty. Čo bolo podnetom pre vznik firmy?

Keď mi českí kolegovia začali mi hovoriť o c-all, hneď mi hlavou prebehli myšlienky, kde by sa dal využiť. Na Slovensku sa nevyužívalo prepojenie online konverzií s telefonickými konverziami a ja som v tom videla veľký potenciál.

  • V čom?

Telefonické hovory sú hodnotnejšie - pri dopyte ako v online prostredí, zákazník má iné správanie a je tu vyššia pravdepodobnosť získať potenciálneho zákazníka. V súčasnosti sú najhodnotnejšou komoditou v rámci podnikania dáta. Klient môže získať dáta efektivity kampaní v rámci telefonických konverzií z online aj offline prostredia, či už podľa typu médií, kreatívneho návrhu, regiónov, sezónnosti, formulácie reklamného posolstva, či špecializácie na určitú cieľovú skupinu.

C-all ma jednoducho nadchlo, na Slovensku podobný nástroj v takomto rozsahu neexistuje, a keď prišla ponuka spolupráce, neváhala som ani sekundu. Našou víziou je  prepojiť inovátorské riešenia s tradičnými marketingovými nástrojmi a zefektívniť ich aplikáciu v praxi.

  • Sú slovenskí marketéri otvorení inováciám?

Na jednej strane sú, na druhej strane nie sú. Ak na trh príde malá firma, síce s inovátorskými riešeniami, je ich ťažko presvedčiť, aby tieto riešenia začali využívať a implementovať v praxi.

  • Produkt c-all sa v Česku stal kľúčovým nástrojom v rámci zefektívnenia  využívania tradičných marketingových nástrojov. Ktoré veľké značky túto službu využívajú?

Z veľkých značiek je to napríklad Česká spořitelna, ČEZ, Central Group,Novasol, Modrá pyramída či Home Credit.

  • A na Slovensku?

Na Slovensku je pre mňa úspechom implementácia c-all v spoločnostiach Translata a Clinica orthopedica.

  • Aké nedostatky najčastejšie zisťujete vďaka implementovaniu c-all nástroja vo firmách?

Takmer v každej spoločnosti sme natrafili na ten istý problém – nepripravené telefonické zabezpečenie, zastaralý systém, staré ústredne.

  • V čom vidíte najväčší prínos c-all riešenia pre klientov?

Získavanie telefonických konverzií, či už z online, alebo offline prostredia. Vďaka c-all riešeniu získa klient konkrétne údaje o tom, ktorý z využitých nástrojov v rámci reklamy má akú odozvu, tým pádom vie na základe spracovania a vyhodnotenia dát optimalizovať náklady na kampane.

  • Prináša c-all aj ďalšie možnosti využitia dát?

Samozrejme. Napríklad nahrávanie telefonických hovorov, čím vie zvýšiť kvalitu poskytovanej služby. Dôležitou súčasťou systému je meranie nezdvihnutých hovorov. Klient, ktorý službu využíva, získava informáciu, v akom časovom období zákazník volal, ako dlho čakal na linke...

  • Čo prinesú klientovi tieto informácie?

Ak tieto dáta máte k dispozícií, dokážete efektívnejšie zabezpečiť prevádzku, aby ste ju posilnili v čase, keď zákazníci prejavili záujem o službu či produkt a zlepšili servis pre potenciálnych zákazníkov. Aplikácia interného hodnotenia hovorov vám poskytne dáta výťažnosti a taktiež viete optimalizovať web na základe priemerného času od návštevy webu k zavolaniu potenciálneho zákazníka.

  • Aký ďalší servis - okrem zavedenia a nastavenia systému - spoločnostiam poskytujete?

V rámci c-all servisu klienti získavajú spracovanie dát, výstupy, navrhnutie optimalizácie marketingových aktivít. Taktiež vieme navrhnúť stratégiu pre zlepšenie cielenia reklamy.

  • Máte v pláne aj nejaké novinky?

Pripravujeme rozoznávanie hlasu podľa emócií, systém bude vedieť rozoznať, či bol zákazník  spokojný, nahnevaný... V rámci spoločnosti Evis ponúkame zabezpečenie celej telefonickej štruktúry a taktiež pripravujeme ďalšie novinky ako napríklad web aplikácie, VIDEO IP, WIFI a SMS - marketingové nástroje.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. september 2024 23:39