Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov? Priniesli sme výzvy zástupcov poisťovní, automobilových značiek, bánk a e-commerce biznisu. Tentokrát prinášame pohľad mobilných operátorov. Čo bolo pre ich zástupcov najväčšou výzvou v tomto roku?
|
Martin Hromkovič riaditeľ úseku marketing pre rezidenčných zákazníkov a značky Orange Slovensko |
Z hľadiska komunikácie bola určite veľká výzva to, že sme po dlhých rokoch zmenili kreatívnu, digitálnu, PR aj mediálnu agentúru, začali sme spolupracovať aj s novou produkčnou agentúrou. Celé fungovanie a zlaďovanie spolupráce sme nastavovali primárne v online priestore. V každom prípade, keď sme sa počas leta začali stretávať viac aj naživo, bolo veľmi príjemné zistiť, že chémia z online priestoru nám funguje aj osobne.
|
Zostáva vám 85% na dočítanie.