Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov?
Prečítajte si výzvy zástupcov poisťovní, automobilových značiek, bánk, mobilných operátorov, e-commerce biznisu a dopĺňame tiež obchodné raťazce. Čo bolo pre ich zástupcov najväčší challenge v tomto roku?
|
Tomáš Bezák vedúci úseku komunikácie LIDL SR |
Realizovať naše projekty a plány v nových podmienkach rámcovaných pandémiou. Napriek nemožnosti realizovať prezenčné eventy sme uspo riadali tri virtuálne konferencie (Slovenskô, Rôzni = Rovní, Lidl Akadémia), otvorili sme päť nových predajní a vytvorili stovky nových pracovných miest. V roku 2021 bol novelizovaný zákon o neprimeraných podmienkach, ktorý je zásadne prís nejší než európska smernica. Pritom v oblasti dodávateľsko-odberateľských vz...
Zostáva vám 85% na dočítanie.