Po zimnej edícií Sóda Café prichádza O2 s ďalšou inováciou MHD zastáviek. Tentokrát spustilo sériu letných čitární v priestoroch zastávok MHD s magazínom Sóda, a to rovno v 6 mestách.
„Zastávky sú obrandované zeleňou a vytvárajú tak uprostred pulzujúceho mesta oázu pohody, ideálnu atmosféru na oddych a pár minút letného čítania Sódy, v ktorej nájdete rôzne lifestylové tipy, inšpiratívne nápady na výlety či recepty, ale aj zaujímavé rozhovory,“ približuje Sóda magazín manažérka pre podlinkovú komunikáciu, sponzoring a eventy Michaela Sakálová.
Za konceptom stojí spoločnosť O2, ktorá magazín vydáva, a agentúra Oliver Agency.
Letné čitárne vám spríjemnia čakanie na autobus v Banskej Bystrici, Nitre, Prešove, Trenčíne, Trnave a Žiline, a to až do 2.7.
Vizitka kampane
Názov: Letná čitáreň
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Jakub Reken, Jana Patočková
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Agáta Reváková, Saša Fránková,
Mediálna agentúra: Zenith Optimedia


