„S takýmto digitálnym systémom sa už zákazníci mohli stretnúť v nákupných strediskách, na staniciach, hoteloch, či na letiskách, ale pre maloobchod je jedinečný,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland a dodáva: „Obrazovky umiestnené na predajniach nám umožnia flexibilnejšiu komunikáciu so zákazníkmi a upriamenie ich pozornosti na vybrané informácie ako akciové produkty či projekty spoločnosti.“
Obrazovky budú umiestnené nielen vo vonkajších priestoroch predajne, ale aj na viacerých oddeleniach, ako sú pulty, drogéria či pri pokladniach.
Kaufland prešiel v poslednom období viacerými zmenami – zavedením samoobslužných pokladní a elektronických cenoviek na oddelení ovocia a zeleniny na predajniach, či zavedením mobilnej aplikácie, v ktorej okrem aktuálnej ponuky nájdu zákazníci aj recepty, či možnosť vytvorenia si nákupného zoznamu online.
„Chceme, aby u nás zákazníci zažili bezproblémový nákup v príjemnom a modernom prostredí,“ dodáva Lucia Langová.