MEDIAGENTURA
StoryEditor

Reklamná platforma Teads ako prvá ponúka možnosť cielenia bez nutnosti cookies

04.01.2022, 15:10
Autor:
redred
Globálna reklamná platforma Teads predstavila možnosti cielenia bez nutnosti cookies a ID zariadení na svojej nákupnej platforme. Je tak prvou spoločnosťou, ktorá ponúka tento spôsob cielenia na trhu.

Teads Ad Manager (TAM), dynamická nákupná platforma spoločnosti Teads, ako prvá vo svojej kategórii poskytuje zadávateľom reklamy možnosť presného zacielenia svojich kampaní bez nutnosti súborov cookies alebo ID zariadenia. Tým sa táto platforma stáva priekopníkom v zacielení bez nutnosti cookies na tzv. otvorené weby.

S týmto riešením nadväzuje spoločnosť Teads na svoje inovácie a vývoj platformy, ktorú stavia na efektívnych, overených a škálovateľných riešeniach použiteľných pre najväčšie svetové značky a ukazuje tak cestu k reklamnému svetu bez cookies.

„Prechod na prostredie bez súborov cookie si vyžaduje čas a je technologicky náročný na platformy. Teads Ad Manager však prináša revolúciu na trhu. Inzerentom ponúka možnosť spúšťať cielené kampane na niekoľko kliknutí, ktoré sú 100 % bez súborov cookie. Značky sa tak môžu hrdo hlásiť k tzv. zodpovednej reklame,” vysvetľuje Daniel Tvrz, Commercial Director pre Česko a Slovensko v spoločnosti Teads.

Prechod k reklamnému svetu bez cookies

Samoobslužná programatická nákupná platforma Teads Ad Manager, priamo prepojená k celému reklamnému inventory spoločnosti Teads, je prvá, ktorá je pripravená pracovať v prostredí bez cookies. Vďaka udržateľnému zacieleniu na publikum, pokročilej kontextuálnej segmentácii a použitiu vlastnej technológie, ktorá umožňuje „preklad” segmentov jednotlivých publík založených na súboroch cookie do segmentov založených na znakoch bez nutnosti týchto súborov.

V praxi to znamená, že je možné spustiť kampaň 100 % bez cookies. Možnosť spustiť takú kampaň je zásadná nielen pre budúcnosť, ale aj aktuálnu dobu, pretože mnoho internetových užívateľov, na niektorých trhoch z viac ako 50 %, je už teraz nedosiahnuteľných aj pri použití súborov cookie, čo je pre marketérov veľkým problémom.

Okrem toho môžu inzerenti priamo v platforme TAM spravovať svoje cielenia, plánovať a spúšťať kampane, rovnako ako generovať reporty v každej fáze kampane, čo umožňuje efektívnejšie a jednoduchšie dosahovať požadované ciele a zvládnuť prechod k reklamnému svetu bez cookies.

„Cookieless mód” v Teads Ad Manager poskytuje prístup k nasledujúcim možnostiam zacielenia:

  • Katalóg „cookieless” publík založených na demografických segmentoch a záujmoch používateľov.
  • Teads Cookieless Translator, ktorý umožňuje prevádzať publikum založené na súboroch cookie (vrátane dát prvej strany) na publikum bez cookies. Nástroj si zoberie publikum založené na cookies ako referenčné a predstaví ekvivalentné publikum, ktoré sa líši iba svojím identifikátorom bez toho, aby boli ovplyvnené záujmy, ktoré spájajú publikum so značkou.
  • Contextual Targeting: poskytuje prístup k redakčnému obsahu u viac ako 500 popredných vydavateľov na svete.

„Za celú našu spoločnosť sme na Teads Ad Manager a riešenia, ktoré platforma poskytuje, veľmi hrdí. Vďaka širokej škále komerčných modelov používaných v tzv. 2nd price aukcii môžeme ponúknuť garantované výsledky, ktoré sú s Cookieless Translatorom ešte efektívnejšie v porovnaní s tým, čo trh ponúka. Naším cieľom bolo a stále je byť vopred. Najväčšou odmenou je potom pre nás spätná väzba od užívateľov TAM, ktorí vyzdvihujú jej efektivitu, inštinktívne a užívateľsky prívetivé prostredie platformy a najmä nového Translatora,” dopĺňa Daniel Tvrz.

O spoločnosti Teads:

Teads prevádzkuje cloudovú a komplexnú technologickú platformu, ktorá poskytuje programatickú reklamu v globálnom ekosystéme popredných digitálnych médií. Pre inzerentov a ich agentúry ponúka Teads jediný prístupový bod na nákup reklamného priestoru mnohých najlepších svetových vydavateľov. Prostredníctvom exkluzívnych globálnych mediálnych partnerstiev umožňuje spoločnosť Teads inzerentom a agentúram osloviť 1,9 miliardy unikátnych používateľov mesačne v prostredí bezpečnej reklamy a zodpovednej reklamy a zároveň zlepšuje efektivitu a efektivitu transakcií digitálnej reklamy. Spoločnosť Teads spolupracuje s poprednými marketérmi, agentúrami a vydavateľmi prostredníctvom tímu s viac ako 800 ľuďmi v 26 krajinách.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. máj 2023 18:01