StoryEditor

Instagram predstavil shopping tab. Novú príležitosť pre značky

19.09.2018, 10:49
Autor:
pzpz
Novinku uviedol včera.

Nehovoríme o samostatnej aplikácii na nakupovanie, ale o takzvanom shopping tab, záložke s ponukami na predaj. Novinkou Instagram potvrdzuje, že to myslí s e-commerce vážne. Do svojej aplikácie prináša ešte viac príležitostí na predaj a teraz pridal do sekcie Explore záložku na nakupovanie.

Verge

​Do sekcie Explore prichádza denne 200 miliónov používateľov, ktorým sa už dávnejšie upravuje ponuka podľa toho čo vyhľadávajú a najviac ich zaujíma. Tak sa z nich stávajú potencionálni nákupcovia.

Instagram okrem pridania ikonky na nakupovanie umožnil predajcom používať v Stories nálepky, ktorými umožní preklik na nákup priamo z príbehu používateľa. Po kliknutí si bude môcť používateľ prezerať ďalšie fotografie produktu a detaily.

01 - Modified: 2018-07-16 10:17:20 - Feat.: 0 - Title: Instagram testuje v Stories vytváranie koláží 02 - Modified: 2018-07-24 09:49:14 - Feat.: 0 - Title: Zelená bodka už aj na Instagrame 03 - Modified: 2018-09-12 12:16:02 - Feat.: 0 - Title: Instagram testuje taggovanie vo videách
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 18:58