Novinku uviedol včera.
Nehovoríme o samostatnej aplikácii na nakupovanie, ale o takzvanom shopping tab, záložke s ponukami na predaj. Novinkou Instagram potvrdzuje, že to myslí s e-commerce vážne. Do svojej aplikácie prináša ešte viac príležitostí na predaj a teraz pridal do sekcie Explore záložku na nakupovanie.
Verge
Do sekcie Explore prichádza denne 200 miliónov používateľov, ktorým sa už dávnejšie upravuje ponuka podľa toho čo vyhľadávajú a najviac ich zaujíma. Tak sa z nich stávajú potencionálni nákupcovia.
Instagram okrem pridania ikonky na nakupovanie umožnil predajcom používať v Stories nálepky, ktorými umožní preklik na nákup priamo z príbehu používateľa. Po kliknutí si bude môcť používateľ prezerať ďalšie fotografie produktu a detaily.
01 - Modified: 2018-07-16 10:17:20 - Feat.: 0 - Title: Instagram testuje v Stories vytváranie koláží
02 - Modified: 2018-07-24 09:49:14 - Feat.: 0 - Title: Zelená bodka už aj na Instagrame
03 - Modified: 2018-09-12 12:16:02 - Feat.: 0 - Title: Instagram testuje taggovanie vo videách
01 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z?
02 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie
03 - Modified: 2023-05-02 08:55:35 - Feat.: - Title: Influencerka Lady Zika hovorí na sieťach o viere v Boha. Podľa sledujúcich šíri nenávisť a homofóbiu
04 - Modified: 2023-01-11 13:25:53 - Feat.: - Title: Instagram redizajnuje svoje rozhranie. Nákupný button zmizne z hlavného menu
05 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov