Značka Eduscho predstavuje novú mletú kávu Eduscho Arabica Elegante. Túto novinku, s ktorou vstúpila na 100 % Arabica trh, komunikuje opäť prostredníctvom reklamnej kampane so speváčkou Evou Mázikovou. V spotoch ju možno vidieť v úplne nezvyčajnej polohe – novinka Eduscho Arabica Elegante je taká dobrá, že po nej každý stratí reč a výnimkou nie je ani Eva Máziková. Zároveň značka prichádza s novými, modernými baleniami pre celý sortiment káv Eduscho.
Káva Eduscho sa vo svojich kampaniach dlhodobo spája s domovom a rodinnou pohodou v spoločnosti šálky chutnej kávy. Zákazníci môžu odteraz siahnuť po novinke 100 % Arabica.
Nová Eduscho Arabica Elegante prichádza so stratégiou vychádzajúcou z jej pozicioningu, kde sa spája s domovom, bezstarostnosťou a príjemnými emóciami. Prichádza preto s headlinom „NeočaKÁVAná chuť domova“, ktorý evokuje chuť, ktorá človeka môže stále prekvapiť, ktorú si môžu vychutnávať čoraz viac.
Diváci uvidia Mázikovú v októbri v televíznych spotoch vychutnávať si šálku lahodnej kávy v pohodlnom domácom overale, keďže rovnako ako Eva Máziková, aj celý sortiment káv značky Eduscho je teraz v novom šate – v moderných nových obaloch. Domáce overaly budú tiež môcť fanúšikovia Facebook stránky Eduscho vyhrať v spotrebiteľskej súťaži.
Marketingovú 360°podporu bude dopĺňať aj podpora in-store prostredníctvom ochutnávok, darčekových balení či druhotného umiestnenia. Celá kampaň bude doplnená PR komunikáciou, ktorú zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Peter Wiktor Blaho
Art director: Michal Jurani, Ivan Sivak, Martin Lorinc
Copywriter: Martin Benca, Peter Wiktor Blaho
Account manager: Lucia Salzerova

