ADMA
StoryEditor

Mentori, ktorí ťa povedú na ADMA digital marketing academy

10.10.2018, 14:48
Autor:
redred
Pozri sa, ktorí to sú.

Digital marketing academy  záujemcom o titul Master of digital marketing už čoskoro otvorí bránu v priestoroch členskej agentúry Visibility v centre Bratislavy. Ešte stále máte možnosť sa registrovať a stať sa súčasťou ADMA digital marketing academy, no mali by ste sa poponáhľať, pretože miesta sa rýchlo míňajú. Máme k dispozícii posledných 5 miest. 

Mentormi jednotlivých blokov budú dlhoročný odborníci vo svojej oblasti:

Miroslav Murgaš, Core4 – Web & Aplikácie

Miro profesijne vstúpil do onlinu ako web developer počas vrcholiacej dotcom bubliny v roku 1999. Počas štúdia informatiky na FEIke stál v roku 2001 pri zrode prvej slovenskej digitálnej agentúry – CORE 4, kde je spolumajiteľ a dodnes pôsobí ako CEO a CTO.

V priebehu kariéry pomáhal významným značkám (Allianz-Slovenská poisťovňa, Globtel/Orange Slovensko, VÚB) pri ich prvých krokoch v online prostredí. Zažil prvé obchody na našom online mediálnom trhu a niektoré z jeho riešení reklamných formátov “otravovali” život celej generácii slovenských používateľov.

Kreatívna tvorba – Michal Pastier, Zaraguza

Michal je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza na Slovensku a Čechách, a taktiež v prvej slovenskej naming agentúre GoBigname. Okrem toho aktuálne pomáha s marketingom spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

Michal bol v roku 2016 zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Financial Times a Google. Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30.

Stratégia digitálnej komunikácie – Peter Šebo, PS:Digital

Peter študoval na EUBA, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines. Je autorom a spoluautorom viacerých konferencií ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení – FbRulezz a najväčšej konferencie o digitálnom marketingu Digital RULEZZ.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Vlastní a kreatívne vedie digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR.

Sociálne médiá – Marek Didák, Hype

Marek je kreatívny riaditeľ a spoluzakladateľ digitálnej agentúry Hype. Začínal ako social media marketér a neskôr pôsobil ako konzultant pre malé a stredné spoločnosti. Ulietava si na najnovších digitálnych trendoch, čo sa odráža aj v pravidelnej relácii #DigiNews, kde zhŕňa najpodstatnejšie novinky, ktoré sa udiali za posledný mesiac na internete.

Ešte tento týždeň predstavíme zvyšných piatich mentorov, na ktorých sa môžete v rámci ADMA digital marketing academy tešiť.

01 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency 02 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 04 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 18:03