Jesenná kampaň na podporu verejnej zbierky Hodina deťom, odštartovala 31.10. 2018 a prebieha vo viacerých komunikačných kanáloch súčasne. Pre jej jubilejný, dvadsiaty ročník oslovila Nadácia pre deti Slovenska, ktorá zbierku organizuje, k spolupráci reklamnú agentúru TRIAD.
Provokatívny koncept
Paradoxne, po prvý raz za 20 ročnej existencie, sa musela Hodina deťom vysporiadať s absenciou charitatívneho galavečera, ktorý dostával každoročne priestor v hlavnom vysielacom čase vždy v prvú decembrovú sobotu na Jednotke. Bola to tým pádom výzva aj pre reklamnú agentúru, ktorej úlohou bolo vymyslieť kampaň, ktorá zaujme čo najviac ľudí. „Vytvorili sme jednoduchý, mierne provokatívny koncept. Stavili sme na paradoxnú kombináciu detskej roztomilosti a detskej úprimnosti. Tak vznikol koncept detí, ktorým ide iba o lóve, ale tie nechcú pre seba, ale pre svojich kamarátov, ktorí ich potrebujú“, vysvetľuje Zuzana Tvarošková z TRIADu, account managerka kampane.
Tričká s claimom
Okrem tradičných médií ako sú televízia, rádio, tlač a outdoor, prebieha kampaň aj na sociálnych sieťach. „V spolupráci s kompot.sk a TRIADOM sme dali vyrobiť tričká s kampaňovým headlineom Ide mi iba o lóve, a oslovili sme známe osobnosti, aby sa v nich odfotili a inšpirovali tak ľudí ku kúpe na www.kompot.sk. Sme vďační, že všetci oslovení umelci nám prejavili priazeň, podporili týmto spôsobom našu kampaň a pomohli tak všetkým deťom na Slovensku, ktoré potrebujú pomoc. Rovnako sme veľmi vďační KOMPOTu za to, že zastrešil celú produkčnú časť tohto procesu a s ochotou a nasadením sú v tejto kampani po našom boku. Celý zisk z predaja týchto tričiek totiž putuje do zbierky Hodina deťom,“ objasňuje Zuzana Horváthová, PR managerka Nadácie pre deti Slovenska.
Do kampane sa zapojilo viacero známych osobností:
Zbierka v uliciach
Do každoročnej zbierky v uliciach, ktorá prebehne 9.11. 2018, sa v tomto roku zapája viac ako 5000 dobrovoľníkov, ktorých môžete stretnúť vo viac ako 450 mestách a obciach celého Slovenska. „Veríme, že sa nám tento rok aj vďaka kampani a podpore všetkých partnerov a influencerov podarí opäť pomôcť čo najväčšiemu počtu detí a mladých ľudí tak, ako to v Hodine deťom robíme uplynulých dvadsať rokov“, hovorí Z. Horváthová.
Vizitka kampane:
Team TRIAD:
Chief strategy creative Director: Martin Woska
Creative Director: Jaro Zacko, Vlado Kurek
Copywriter: Matúš Hliboký
Stratég: Alan Holub
Art director: Adam Majko
Account Manager: Zuzana Tvarošková
Produkcia: Viliam Jánošík, Katka Chudá