Panta Rhei spustilo vianočnú kampaň. Krátky spot zobrazuje príbeh malého dievčatka, ktoré sa snaží upútať pozornosť svojej mami, avšak v predvianočnom hektickom čase sa jej to nepodarí. Preto hľadá iný spôsob, ako si získať chvíľku jej pozornosti.
"Touto kampaňou dávame do popredia posolstvo Vianoc, hovoríme o tom, aké Vianoce sú a hovoríme o tom, aké by Vianoce mali byť." hovorí Lukáš Bonk, marketingový riaditeľ Panta Rhei.
Kampaň vyzýva ľudí, aby si uvedomovali krásu a čaro predvianočného obdobia a Vianoc. Okrem spotu pripravila sieť kníhkupectiev pre ľudí Road show- knižnú obývačku, ktorá pôjde počas decembra naprieč Slovenskom.
Panta Rhei verí, že sa im touto kampaňou podarí osloviť čo najväčšiu mäsu ľudí a pripomenúť čaro Vianoc, čo najviac ľuďom."Práve touto knižnou obývačkou chceme ukázať ľuďom, aby spomalili, vychutnali si chvíľku pokoja, či sami so sebou, alebo s blízkou osobou," hovorí Ivana Kriššáková, marketingová špecialistka z Panta Rhei.
Kreatíva spotu bola vytvorená s ideou, ktorá vznikla v Panta Rhei v spolupráci s režisérom Petrom Czikrayom a producentkou Barbarou Kipsovou z Protosu, key vizual pripravila agentúra Men in Tie, s.r.o.
Spot má 90 sekúnd, pripravené sú tiež verzie 30, 10 a 6 sekúnd. Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach a Youtube, v kinách. Do rádií si Panta Rhei pripravilo rádio spoty a čítané oznamy. "Okrem toho ide aj o silnú in.store podporu a printy," dodal Lukáš Bonk z Panta Rhei.