StoryEditor

Walmark namiesto klasickej kampane komunikuje prostredníctvom Indexu zdravia

26.11.2018, 10:13
Autor:
(pš)(pš)
Okrem špeciálneho prieskumu vsadil aj na spoluprácu s ambasádorkami.

Spoločnosť Walmark prichádza s unikátnym prieskumom, týkajúcim sa životného štýlu s Indexom zdravia. Ide o interaktívny nástroj vytvorený v spolupráci so špecialistkou na klinickú výživu MUDr. Zuzanou Kala Grofovou. Index zdravia berie do úvahy päť oblastí životného štýlu: vyváženú stravu, celkovú zdravotnú kondíciu, telesnú aktivitu, psychickú rovnováhu a schopnosť zvládať zlozvyky. Na týchto piatich pilieroch je postavený online test indexu zdravia, jeho vyhodnotenie, osobný mesačný plán a ostatné odporúčania, ktoré sú bezplatné. Pomôže zistiť, ako málo stačí, aby ste urobili prvý krok k zdravému životnému štýlu.

"Spoločnosť Walmark chce takto prostredníctvom Indexu zdravia vzdelávať ľudí o potrebe vnímania komplexnosti zdravého životnému štýlu," hovorí Kristína Puškelová, Content Specialist, agentúry Omnicom Media Group, ktorá stojí za kampaňou.

"Úlohou Indexu zdravia je upriamiť pozornosť ľudí na komplexnosť zdravého životného štýlu. To znamená, že pre naše celkové zdravie nestačí chodiť trikrát do týždňa do fitness centra, ale je potrebné udržiavať si aj mentálnu rovnováhu a vyváženú stravu. Práve odporúčania o tom, čo by sme mali zmeniť vo svojom životnom štýle nám ponúka tento jednoduchý online nástroj," vysvetľuje Linda Bezáková, Head of Content, Omnicom Media Group.

Prieskum o životnom štýle sa realizuje naprieč Českom a Slovenskom. Pričom od začiatku roka sa doň zapojilo viac ako 50 000 Čechov a vyše 25 000 Slovákov. "Je to zaujímavé  číslo a ukazuje nám, že ľudia majú záujem o témy zdravého životného štýlu a chcú svoj prístup zlepšiť," vysvetľuje Linda Bezáková.

Okrem online prieskumného nástroja je súčasťou komunikácie aj spolupráca s dvoma ambasádorkami. V Česku je to Hana Mašlíková matka, manželka, moderátorka a žena MMA zápasníka, ktorá ukazuje, že zdravý životný štýl sa dá zvládať popri materských aj pracovných povinnostiach a vždy je potrebné si nájsť čas na seba – na šport, ako aj relax. Svojím prístupom inšpiruje tisíce svojich followerov, ktorí ju rešpektujú. Jej príspevky majú vo všeobecnosti vysoký engagement rate.

Walmark

Na Slovensku sa úlohy ambasádorky zhostila Soňa Sedláčková, trénerka z relácie Najväčší víťaz a jediná Slovenska, ktorá vytvorila vlastný tréningový program,  sa snaží rovnako ľudí inšpirovať k zdravšiemu prístupu k životnému štýlu. Jej tréningový program prepája ideu Walmarku, a to, že pre celkovú zdravú kondíciu je potrebné sa starať ako o svoje telo tak ako aj o mentálnu rovnováhu a vyváženú stravu. 

Walmark

​Myšlienka Indexu zdravia vznikla v agentúre Omnicom Media Group, podpísané sú pod ňou: Linda Bezáková, Head Of Content, Kristína Puškelová Content Specialist  a Sladjana Mattes, Account Manager. 

Pozrite si niektoré výsledky Indexu zdravia: 

Walmark Walmark Walmark

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 14:34