Koza Božka sa stala hlavnou "tvárou" kampane Skutočný darček. O čo v kampani ide a aké sú na ňu reakcie, sme sa v štúdiu HNtelevízie pýtali riaditeľa Človeka v ohrození Branislava Tichého.
"Cieľom kampane je, aby ľudia mali šancu pomôcť počas Vianoc hneď dvakrát," vyhlásil Tichý.
"Na jednej strane majú šancu darovať veci ľuďom, ktorí to naozaj potrebujú v tých najchudobnejších častiach sveta alebo v najchudobnejších komunitách na Slovensku. Na druhej strane potešiť tým spoločným darovaním niekoho blízkeho," priblížil šéf Človeka v ohrození.
Koza Božka sa stala veľkou hviezdou najmä po návšteve v Prezidentskom paláci u Andreja Kisku. Práve to sa stalo terčom kritiky SNS a ĽSNS, pripomienku mal aj expremiér a šéf Smeru Robert Fico.
Reakcie na kampaň sú výborné, tvrdí Tichý. "My sa veľmi tešíme z tej podpory, ktorú dostávame," hovorí.