StoryEditor

Najroztomilejšie vianočné reklamy tohto roka

24.12.2018, 10:55
Autor:
pzpz
Dostanú vás príbehom, peknou myšlienkou a milým spracovaním.

Každý rok všetci čakáme, s akými kreatívnymi nápadmi prídu vo svojich vianočných reklamách známe značky. Tento rok najviac rezonovali animované príbehy, avšak určite si každý zapamätá aj reklamu Červeného kríža. Pozrite si výber najroztomilejších vianočných reklám.

Obdivuhodnú myšlienku má reklama od značky IGA, ktorá ukazuje príbeh chlapca, z ktorého sa vďaka vianočným darčekom stane šikovný kuchár. Merry Cooking!

S podobnou myšlienkou prišiel tento rok aj Lohn Lewis. Hlavným hrdinom najočakávanejšej reklamy roka sa stal Elton John, na ktorého príbehu značka demonštrovala silu daru. Môže ovplyvniť alebo, dokonca, zmeniť život.

​Reklama má veľké množstvo pozitívnych ohlasov, avšak nájdu sa aj takí, ktorí hovoria o horšej reklame v porovnaní s minulým rokom, alebo o najhoršej vianočnej kampani Johna Lewisa za posledných niekoľko rokov. Portál Campaign dokonca píše o spote ako o "Too Much Elton, not enough John (Lewis)“.

Ďalšia zo série roztomilých reklám je od Erste Group. Spoločnosť poukazuje na to, že nech sú v živote akékoľvek prekážky, láska a priateľstvo si napriek tomu cestu nájdu. Pozrite si pekný príbeh o ježkovi.

Obchodný dom Manor pokračuje v koncepte, s ktorým začal minulý rok. Aj tentokrát sa tak, ako vlani pozrieme do továrne na darčeky a Santových pomocníkov, medzi nimi spoznáme škriatka Elfreda. Dobrodružstvo sa začína, keď ho nedorozumením zbadá malý chlapec a želá si, aby ho dostal ako vianočný darček. Toho sa škriatok zľakne a preto vyrobí identicky vyzerajúcu hračku. Keď sa po Vianociach príde pozrieť, ako sa jeho dvojička má, zistí, že sa chlapec o hračku veľmi pekne stará.

Peknú reklamu si pripravila Sainsbury´s, ktorá poobliekala takmer 60 detí do čohokoľvek, čo si predstavíte, keď sa povie Vianoce. Ozdoby na stromček, svetielka, moriak či adventný kalendár. Všetky deti sa predstavili aj svojim reálnym rodičom vo veľkolepom predstavení.  

Myšlienka Walmart reklamy nie je nič, čo by sme ešte nevideli. Plyšový medvedík je smutný, pretože všetci nakupujú moderné hračky. On zostáva na polici dlhší čas, ale všetko dobre dopadne, keď ho kúpi otec malého dievčatka.

Červený kríž poňal reklamu inak ako sme u ostatných značiek zvyknutí. Ukazuje Santa Clausa, ako uprostred bojovej zóny hľadá stratené dievčatko. Pretože pre ľudí žijúcich vo vojnových oblastiach je viac ako hmotný darček práve to, že je rodina spolu.

01 - Modified: 2018-12-20 09:26:05 - Feat.: 0 - Title: Sám doma v reklame. Kevin si opäť zahral v kultových scénach 02 - Modified: 2018-12-19 09:32:46 - Feat.: 0 - Title: Zlomyseľný mužíček ničí Vianoce. Zastaví ho až poriadna kopačka do dodávky 03 - Modified: 2018-11-09 12:01:41 - Feat.: 0 - Title: Creative week: Toto sú najlepšie vianočné reklamy doteraz
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 04:52