Aktuálne prebiehajúcu kampaň Fio banky s názvom Pre každú jazdu, ktorej hlavnou tvárou je kolotočiar Fridrich Bihári, v podaní herca Daniela Fischera, pripravila agentúra Jinej Gang. Ide o nové kreatívne zoskupenie založené pred rokom. Jeho zakladatelia – trio Ondřej Hübl, Vikto Říha a Tomáš Vápeník – senior kreatívci, dovtedy pôsobici v agentúre Saatchi & Saarchi, k novému konceptu komunikácie Fio banky povedali:
„Fio banka prišla s jasným zadaním: chceme unikátnu kampaň, ktorá „vystúpi“ z reklamného breaku. Takú, akú majú Češi a Slováci radi. Humornú, plnú hlášok, trochu na hrane, ale nech je jasné, že sme banka pre všetkých klientov, či už si berú hypotéku alebo potrebujú konto bez poplatkov. Vymysleli sme koncept Banka pre každú jazdu. Odohráva sa vo vizuálne atraktívnom prostredí malebnej púte, kde môžeme rozohrať množstvo mikropríbehov, vtipne naviazaných na bankové produkty. Mali sme šťastie na klienta, skvelých hercov a fantastickú produkciu Ad Kolektiv, s ktorými sme vytvorili mimoriadnu kampaň. To je presne ten dôvod, prečo sme pred rokom zakladali nové kreatívne zoskupenie, ktoré rozvíri stojaté vody českej a slovenskej reklamy.“
Kampaň rozohráva príbehy Fridricha Biháriho, ktorý diváka zavedie medzi kolotoče, na strelnicu alebo do karavanu. Hlavnej úlohy sa zhostil Daniel Fischer, jeho ženu Carmen stvárnila Petra Nesvačilová a parťáka Mária si zahral Karel Jirák.
„Verím, že naša nová reklamná kampaň bude výrazná a divákov zaujme nielen vďaka prostrediu, ktoré všetci dobre poznajú a spomínajú naň. Ukážeme ho tak trochu z druhej strany, že aj podnikatelia s atrakciami riešia svoje financie rovnako ako ich zákazníci, ktorých stále pozývajú na svoj autodrom. Natáčanie bolo intenzívne, zábavné a myslím, že aj zážitkom pre všetkých zúčastnených. Ďakujem agentúre, že prišli s takým, možno spočiatku celkom odvážnym, nápadom, a že sa nám ho podarilo dotiahnuť do vydareného konca. Dúfame, že sa aj divákom spoty zapáčia, pobavia ich a niektoré hlášky zľudovejú,“ hovorí obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.
Kampaň „Pre každú jazdu“ je viditeľná v TV, online, sociálnych sieťach a na pobočkách prostredníctvom POS materiálov.
Kampaň prebieha aj v Českej republike pod názvom „Pro všechny světské radosti“. Jej hlavnou tvárou je kolotočiar Fredy Boháček, ktorého stvárnil herec Štěpán Kozub.