Aktuálna reklamná kampaň Prvej stavebnej sporiteľne sa zameriava na stavebné sporenie podporené úrokovým bonusom. Cieli na dve rozdielne skupiny, preto prichádza naraz v dvoch kreatívnych prevedeniach.
Prvé sa zameriava na dospelú cieľovku rodičov s deťmi. Dobre známy Lišiak tu predstavuje svojho syna, malého Lišiačika v tričku s číslom 7,5, ktorý hanblivo vykúka spoza jeho nohy. Úrokový bonus 7,5 % pri stavebnom sporení sa však normálne takto nehanbí, ozrejmuje text v zátvorke.
„Veríme, že táto milá detská emócia osloví cieľovú skupinu rodičov, pretože ju všetci dobre poznajú. Zároveň posúvame náš celkový koncept a premiérovo predstavujeme potomka Lišiackej dvojice zo spotov,“ hovorí Robert Juriš, poverený riadením marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Druhá exekúcia, cielená na mladšie publikum, je založená na typografii a silnom headline. Hovorí, že hoci sa môže zdať, že systém fungovania úrokového bonusu pri stavebnom sporení je komplikované vysvetliť, je s ním naozaj veľmi jednoduché usporiť.
Kampaň na OOH nosičoch a v online z dielne Respect APP potrvá od januára do februára 2019.
VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Lucia Čermáková
Copywriter: Peter Michalka
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Zuzana Marečková