Knauf Insulation Slovensko spúšťa novú brandovú kampaň nasadenú v televízii a online a v neskoršej fáze v ďalších ATL a BTL nosičoch. Kreatívu pripravila agentúra MullenLowe GGK, ktorej CEO Marek Pajtáš hovorí: "Bola a je to pre nás výzva, pretože kampaň pripravujeme pre 14 európskych krajín."
Televízny spot je v prvej časti legendou o vzniku minerálnej vlny a v druhej časti poukazuje na inovácie, ktoré do segmentu zatepľovacích a izolačných materiálov Knauf Insulation tradične prináša.
Reklamný spot je vytvorený technológiou CGI, ktorá je v našom prostredí, ale aj širšom okolí rozsahom použitia tejto technológie celkom nevídaná. Produkčne za kampaňou stojí Alien Studio a réžie sa ujal známy režisér Roman Valent.
Erik Reingraber - kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK prezrádza dĺžku výroby kampane: "Na kampani sme pracovali takmer 3/4 roka a samotný spot sme intenzívne produkovali 5 mesiacov. Idea sa síce nerodila ľahko, ale je až prekvapivo jednoduchá. Vychádza z premisy, že ak ovce nám dávajú vlnu, tak minerálna vlna musí pochádzať z kamenných baranov :) Chcel by som na tomto mieste oceniť inovatívne a odvážne rozhodnutie klienta ako aj enormnú prácu a nadšenie všetkých zúčastnených tvorcov."
Vizitka kampane:
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Roman Jurčák
Art Director: Juraj Sapara, Marián Mihálik, Pavol Kornúcik
Strategy Director: Robert Cyprich
Account Manager: Marta Sekerková
Réžia: Roman Valent
Kamera: Martin Chlpík
Strih: Marek Kráľovský
Hudba: Matúš Široký
Kostýmy: Dagmar Štefflová
Maskér: Zuzana Paulini
Produkčná spoločnosť: ALIEN studio
Vedúci produkcie: Pal Pushkash, Erika Štefková